Rd Electronics - Krāpšana

Pirms ziemassvētkiem tika pasūtītas preces. Apmaksas brīdī tika norādīts, ka braukt pakaļ uz t/c “sāga” varēs 27.12.2020. Protams, tajā dienā nesaņēmām nekādu ziņu, par to, ka varam saņemt preci. Pāris dienas vēlāk atnāca paziņojums, ka preci varēs saņemt 6.01.2021. Tātad kā norādīts, 6.01.2021. Ierodamies jūsu veikalā, nostāvu Rindā 30minūtes, kā rezultātā man piedāvā lietotu preci un vienu no divām, beigās pasakot, ka nezinot, kur ir mans pasūtījums, ar mani sazināšoties vēlāk. Protams, neviens nav sazinājies arī vēlāk. Vai šāda nekārtība ir pieņemama? Ņemot vērā ārkārtējo situāciju valstī, nav iespējams nopirkt uz vietas, bet pasūtot pie jums ir tikai problēmas. Cerībā tikt pie savām iegādātajām precēm un diemžēl šī būs pēdējā reize, kā jūsu klients!

07.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 07.01.2021

Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Paldies!

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes