www.sudzibas.lv RD Electronics Attieksme pret klientu

AtrisinātaRd Electronics - Attieksme pret klientu

Padalīšos ar savu pieredzi ar veikalu RD VEIKALS(Daugavpils).Pirmdien pasūtīju preci 11.11.2024,uzreiz atnāca īsziņa ka pa preci varēs saņemt veikalā trešdien,13.10.2024.Noteiktajā datumā atbraucu uz veikalu, redzēju ka mašīna kas piegādā preci uz veikalu jau bija izkrauta. Atnākot uz veikalu, pārdevēja-konsultants , izbrīnījies, saka ka jūs pasūtījāt preci tikai šodien, es saku-pirmdien, lūdzu izsniedziet man preci, uz ko viņš atbildēja -mums ir savas darīšanas-gaidiet. Es gaidu studu, divas, tāda attieksme pret klientu man škiet nepieņemama, zvanu uz Rīgu, centrālo ofisu, izskaidroju situāciju, burtiski divu minūšu laikā saņemu zvanu ar atvainojumiem(Paldies operatorei zvanu centrā) un īsziņu par preces saņemšanu. Gribu piebilst ka NEVIENS pārdevējs -konsultants nepārvalda valsts valodu sarunvalodas līmenī (lauciņš darbībai Valsts Valodas Inspekcijai).Izmantojot savu privilēģijas stāvokli (Daugavpilī tas ir pēc būtības vienīgais sadzīves tehnikas veikals),darbinieki un veikala vadība jūtas “nepieskaramie” uz dara tikai ko kāds un kad vēlas.

13.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 15.11.2024

Labdien!

Cienījamais atsauksmes autor,
Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai un dalījāties savā pieredzē par veikto pirkumu! Mēs vienmēr veltam uzmanību klientu apmierinātībai un katra saņemtā klienta iepirkumu pieredze mums ir ļoti svarīga, lai uzlabotu mūsu apkalpošanas kvalitāti!

Pēc pasūtījuma veikšanas, Jums bija nosūtīts sms paziņojums, kur bija minēta informācija par preces saņemšanas kārtību. Sms saturā nav informācijas par saņemšanas laiku, tikai datums. Jums netika nosūtīts aicinājuma sms, Jūs patvaļīgi pieņēmāt lēmumu doties uz veikalu saņemt preci, pirms aicinājuma sms saņemšanas.

Saņemot Jūsu sūdzību esam veikuši situācijas analīzi, kuras rezultātus vēlamies paziņot Jums.
Izsniegt preci Jūsu vēlamā laikā nebija iespējams, informācijas ievade sistēmā nenenoliek momentāli, tiklīdz prece tiek atvesta uz veikalu. Tam ir nepieciešams laiks! Kad vērsāties pie pārdevēja, pārdevējs Jums to arī paskaidroja, ka preci nebūs iespējams saņemt Jūsu vēlamā laikā - ir jāsagaida aicinājuma sms.

Par informācijas sniegšanu krievu valodā.
Veikala pārdevējs komunicēja ar Jums valodā, kurā Jūs viņu uzrunājāt. Jūsu sniegtā informācija par pārdevēju valodas pārzināšanas prasmēm valsts valodā nav patiesas. Darbinieki pārvalda latviešu valodu. Aicinām Jūs atturēties no nepatiesas informācijas publicēšanas!

Gadījumā, ja Jums rodas papildus jautājumi vai nepieciešama palīdzība, aicinām sazināties ar mūsu konsultantiem. Mēs labprāt sniegsim visu nepieciešamo atbalstu un palīdzēsim atrisināt jebkuru neskaidrību.

Ja jautājums ir atrisināts, lūdzam atzīmēt sūdzību ka atrisinātu! Paldies!

ar cieņu,
RD Electronics

Sūdzība veiksmīgi atrisināta wolfgang_best 15.11.2024

Labdien,kungs,pārdevējs-konsultants,pie kura saķumā griezos lai saņemtu preci, nepārvaldīja valstsvalodu sarunvalodas līmeni,varat pārlaicināties paši,gara auguma,tumšiem matiem(tāds tajā maiņa bija tikai viens),sieviete kas izsniedza preci arī nepārvaldīja valsts valodu,viņas reakcija uz to ka rakstīšu sūdzību-viltīgs smīns,teica -vari rakstīt,tevi vienalga neviens neņems vērā.Vēlreiz gribu uzsvērt,ka jūsu uzņēmuma attieksme pret klientemir NEPIEŅEMAMA,kaut arī jūsu veikals Daugavpilī pēc būtības ir vienīgais,cilvēki/klientu iet uz to tikai tāpēc ka cita sadzīves tehnikas veikal Daugavpilī prakstiki nav

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes