www.sudzibas.lv RD Electronics Krāpšana un slikta klientu apkalpošana

Rd Electronics - Krāpšana un slikta klientu apkalpošana

Šis uzņēmums ne tikai krāpj klientus, neievērojot savas garantijas, bet arī nodrošina sliktāko klientu apkalpošanu, kādu jebkad esmu pieredzējis Latvijā.

2025. gada 18. februārī no RD Electronics (SIA “MK TRADE”) iegādājos divus cietos diskus. Pēc uzstādīšanas un transportēšanas saskaņā ar ražotāja norādījumiem, pēc pirmās lietošanas reizes kļuva skaidrs, ka viens no diviem no veikala saņemtajiem cietajiem diskiem ir bojāts.

Nākamajā dienā, 19. februārī, nekavējoties atnesu salauzto ierīci atpakaļ saskaņā ar garantiju, bet RD nesniedza ne kompensāciju, ne atmaksu - neko. Tā vietā, lai nokārtotu garantiju veikalā, viņi nosūtīja ierīci uz kādu uzņēmumu Vācijā, lai to “pārbaudītu”.

Pēc vairāk nekā mēneša uzņēmums joprojām nesniedza nekādu informāciju par manu pirkumu. Tikai 31. martā es saņēmu e-pasta vēstuli, kurā bija vienkārši teikts: “Prece atrodas veikala. Varat saņemt to.”

Pieņemot, ka viss ir kārtībā, es devos uz veikalu, lai paņemtu jauno ierīci saskaņā ar garantiju. Tomēr viņi man vienkārši atdeva atpakaļ bojāto disku ar paziņojumu “Jūsu nosūtītā prece ir bojāta. Tā kā no ārpuses mēs nevaram saskatīt bojājumus, tā ir jūsu vaina”.

Es mēģināju apspriesties ar klientu apkalpošanas dienestu, tomēr tā vietā, lai apspriestos, viņi atsūtīja šablonisku atbildi, ka man situācija jāturpina risināt ar PTAC starpniecību.

15 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (1)

Good Intentions 2 st atpakaļ

Šīs saucamās itkā pārbaudes ārpus valsts ir unikums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes