Rd Electronics - Krāpšana

Nopirku vēlas automātu Kuldīgas Rd Electroniks paņēmu vēl papildus garantiju, pārdevējs solīja ja kas sataisisot, vai nomainisot pret jaunu... Visi ņemot... ! Pienāca moments ka saplīsa, zvanu... ! Meistars ka tā tā gadījās vai pats saplīsa! Meistaram nosūtu bildes, tas sāka rūpnīcas garantija beigusies, nevaru palīdzēt, jāzvana uz Rd Electronics, tur pasaka papildus garantija nestājas spēkā, jāved uz Rīgu jātaisa pašam pa savu naudu... Taka cilvēki neuzķeraties uz papildus garantiju... Tā ir likumīga krāpšana.

22.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 23.07.2020

Cienijamais klient!
Tā kā SIA “MK TRADE” nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai, prece uz diagnostiku veic ražotāja autorizēto servisa centru meisteri / speciālisti, lai noteiktu precē iespējamā defekta cēloni. Preces autorizetais serviss novērtē vai tas ir mehāniskas iedarbības bojājums vai ražošanas defekts.
Ja preces bojājums radies patērētājam neievērojot preces lietošanas instrukciju (mehāniskas iedarbības bojājums ), tad precei tiek atteikta turpmākā garantijas servisa apkalpošana un remonts var notikt tikai uz patērētāja rēķina.Vēlamies norādīt, ka šādi noteikumi attiecas arī uz Papildus garantijas( pagarinātās garantijas) apkalpošanu.
Ja Jums rodas papildus jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums

Paldies!

Komentāri (4)

T taisnibascinitajs3 23.07.2020

Izskatās, ka kāds nav lasījis papildus garantijas noteikumus un mazgājis veļasmašīnā ķieģeļus.

M mancave 23.07.2020

Может кто знает.
Я сдал в рд вейкалс, телефон. Они его приняли, сказали отправят на дианостику или еше куда, точно не помню.
Вопрос в следующем как долго это может происходить по закону?
Должны ли взамен сданнаму телефону во время данной процедуры выдать любой другой , естествено на время пока ремонтируют твой телефон

Ventilators 24.07.2020

по закону - viņiem jāņem atpakaļ bez ierunām ar Prasījuma Pieteikuma veidlapu. Un ja konstatē problēmas jūsu vainas dēļ, ir jāvēršas tiesā.

Tas ko viņi dara (diagnostika) ir tas pats serviss. VIņi aizved uz servisu ar cerību, ka izlabos problēmu un tad jums zvanīs un teiks.. Salabots varbūt tomēr gribat atpakaļ? mēs jums vēl atlaidi vai veikala naudiņu iedosim, utt.

JA nodevāt uz garantijas remontu (kaut arī tikko pirkts) tad parasti līdz 30dienām viņi marinē. Kamēr no veikala prece aiziet uz buļļu ielu, kamēr buļļu iela aizved uz servisa centru (visbiežām tas ir MTTC, TSC serviss), tad sagaida, kad atved uz buļļlu ielu atpakaļ, tad uz veikalu un tad tikai jums zvana. Praktiski visiem veikaliem viens un tas pats. Vispirms telefons klejo pa pasauli.

во время данной процедуры выдать любой другой - nav obligāts nosacījums. Tas ir pēc uzņēmuma ieskatiem. SAvukārt ja jūs (jebkurš) nevis čakarētos ar veikalu, bet vnk nestu uz autorizētiem servisiem, mazāk problēmu. Problēmas vienīgi būs atkal ar to pašu MTTC, kas piekasīsies švīkām.

Jebkuru preci ko nododat servisā, sabildējiet, jo viņi piekasīsies visām švīkām un daudz ko nelabo bez maksas. JA nav bildes, jums nav iespējas pierādīt pretējo. Tikai bļausiet un bendēsiet nervus.

M mancave 25.07.2020

спасибо

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes