Netvision - slikts serviss, klientu maldināšana
NETVISION mājas lapā rakstīts ka serviss nodrošināts 24/7,
Bet realitātē mēneša laika jau divas reizes piektdienā pazudis internets, protams uz bojājuma pieteikuma tālruni neviens neatbild, to var sazvanīt tikai pirmdien. un ja piesaka bojājumu, to sāk risināt arī tikai darba dienā. tad kāpēc jāreklamē ka ir 24/7 serviss?
Labdien!
Mums ir svarīgi mūsu klienti un klientu apmierinātība, kā arī klientu viedoklis un vērtējums.
Mums patiesi žēl, ka esat saskāries ar negatīvu pieredzi. Atvainojamies par sagādatājām neērtībām.
Sazināties ar mūsu diennakts tehnisko atbalstu var telefoniski vai elektroniski.
Katrs pakalpojuma pārtraukuma gadījums tiek izvērtēts individuāli. Atkarībā no bojājuma sarežģītības atjaunošanas laiks var atšķirties.
Mēs vienmēr cenšāmiem palīdzēt klientam, kā arī esam virzīti uz apkalpošanas servisa un pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu, lai nepatīkamās situācijas vairs neatkārtotos.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontakttālruni un pakalpojuma sniegšanas adresi.
Cerot uz veiksmīgu situācijas risinājumu,
Ar cieņu,
Jūsu NETVISION
Pievienot komentāru