Netvision - Maldināšana un naudas ilga neatgriešana
Izlēmu atslēgt internetu un tv.
Maldināja par procesu, par iekārtas atgriešanu, par naudas atgriešanu, par termiņiem 1. Pa info tālruni 2. Rēķinā 3. Atgriežot iekārtu 4. E-pastā.
Nav norādīta visa informācija skaidri - iesniegumā - atslēgt, lūdzu atgriezt, summa un konta nr.
Rezultātā atslēgšana un naudas atgriešana ievelkas vairāk kā 60 dienas!
Labdien!
Mums ir svarīgi mūsu klienti un klientu apmierinātība, kā arī klientu viedoklis un vērtējums.
Saskaņā ar līguma noteikumiem, klientam ir tiesības izbeigt līgumu, rakstiski par to brīdinot operatoru 30 (trīsdesmit) dienas iepriekš, nosūtot iesniegumu par līguma laušanu, kas ir noformēts saskaņā ar Latvijas Republikas normatīviem aktiem (MK noteikumi Nr.558 “Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība”), uz operatora juridisko adresi vai parakstīto elektroniski uz uzņēmuma elektronisko adresi.
Balstoties uz Sabiedrībai pieejamo informāciju un līguma noteikumiem, saņemot iesniegumu, Sabiedrība izraksta rēķinu, kurā tiek atspoguļota pakalpojuma maksa par pēdējo mēnesi, kā arī rēķinā tiek iekļauta klientam ierīkotās iekārtas vērtība, atzīmēta ar īpašu atzīmi un paskaidrojumu, ka, pēc iekārtas atgriešanas Sabiedrībai, rēķina pozīcija ar iekārtas vērtību tiks anulēta. Tāda pati atzīme ir iesniegumā par līguma izbeigšanu. Šī atzīme norāda uz to, ka norādītā iekārtas vērtība nav jāmaksā, ja iekārta tiek atgriezta, saskaņā ar līguma noteikumiem.
Ņemot vērā Jūsu situāciju, Jūs atslēdzaties no 24.06.2023. un esat veikusi pilnu rēķina apmaksu. Iekārtu Jūs nodevāt 27.06.2023. Kā praksē ir pieņemts (ne tikai Netvision uzņēmumā, bet arī citās iestādēs/uzņēmumos), Sabiedrībai ir nepieciešams dokuments, kas pamato atmaksas veikšanu, kā arī klientam ir nepārprotami jānorada uz kādu bankas kontu ir jāveic naudas atmaksa. Šādās situācijās tiek rakstīts iesniegums, kurā tiek norādīta naudas summa un bankas rekvizīti. Sabiedrība Jums norādīja, ka nauda tiks atgriezta, tikai nepieciešams uzrakstīt iesniegumu. Jūs iesniegumu uzrakstījāt 19.07.2023, nauda tika atgriezta 26.07.2023. Sabiedrība skaidro, ka nevienam no sabiedrības klientiem netiek izvirzīta prasība obligāti segt iekārtas vērtību izbeidzot līgumu, ja klienti ir paredzējuši iekārtu atgriezt. Kā arī šī informācija ir norādīta kā iesniegumā par līguma izbeigšanu, tā arī rēķinā.
Vēlamies vērst uzmanību, ka nauda tika atgriezta pat mazāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā, no iekārtas nodošanas, un mazāk par 14 (četrpadsmit) dienu laikā no rakstiskā iesnieguma (par naudas atgriešanu) saņemšanas.
Jūs ar pretenziju vērsāties PTAC, kur saņēmāt atbildi, ka Sabiedrības rīcībā nav saskatāmi pārkāpumi.
Patiesi žēl, ka Jums bija negatīva pieredze ar Netvision. Mēs vienmēr cenšamies palīdzēt klientam, ka arī esam virzīti uz apkalpošanas servisa un pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu, lai nepatīkamās situācijas vairs neatkārtotos.
Ar cieņu,
Jūsu NETVISION
Pievienot komentāru