Netvision - Krāpšana

Tātad lieta sekojoša, rēķinu piestāda par nākošiem diviem mēnešiem, kas ir pretlikumīgi.
Otrkārt telekomunikāciju pakalpojumu atslēdz pat tad kad rēķina apmaksas termiņš nav sasniedzis norādīto datumu. Zvanot uz konsultatīvo tālruni, konsultantam nācās izskaidrot ar to kad rēķina apmaksas datums nav pat pienācis un komunikācijas pakalpojumi ir ierobežoti, ar ko ir atbilde no darbinieka, nav samaksāts rēķins, mana atbilde sekoja kad norādītais apmaksas datums vēl nav pienācis.
Protams nācās pacelt balsi uz darbinieku lai izprastu bet tas bij tā vērts, savādāk nesaprot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes