AtrisinātaNetvision - Krāpšana
Infonet SIA - tagad jau netvision - negodprātīga rīcība un apkrāpšana.
Pakalpojumus - no šīs kompānija jau sen kā vairs neizmantoju.
Šajā mēnesī pamanīju ka no mana konta tiek atvilkta nauda, saņēmējs - infonet sistēmas sia. Tā kā biju nesaprašanā - zvanīju uz viņu norādīto tālruni, kur man paskaidro ka internet bankā ir uzlikts automātiskais maksājums un tā ir mana vaina, uz jautājumu vai tiks atgriezta nauda atbilde bija - nē.
Eju bankā un automātisko maksājumu noņemu, tomēr vai tā nav cilvēku apkrāpšanā. Pakalpojumus no Sia Infonet sen (vairākus gadus) neizmantoju! Kādēļ šis uzņēmums no manis vēl joprojām iekasē naudu. Līgums ar viņiem sen jau kā lauzts un ne epastus, ne vēstules no šīs iestādes neesmu saņēmusi. Bankas izdruku varēju tikai saņemt par 2 gadiem. Maksājums viņiem ir aizgājis - 23.01.2019, 25.07.2019, 23.12.2019 ,24.04.2020, un 25.09.2020
ja bankā būtu iespēja redzē izdruku par iepriekšējiem gadiem, tad nešaubos ka tur tādi arī būtu.
Labdien!
Mums ir svarīgi mūsu klienti un klientu apmierinātība, kā arī klientu viedoklis un vērtējums.
Lai pēc iespējas ātrāk un produktīvāk atrisināt esošo situāciju, lūgums sazināties ar mums vai atstājiet privātā ziņā Jūsu kontakttālruni un mūsu specialisti ar Jums sazināsies.
Diemžēl, pēc esošas kontaktinformācijas uzņēmuma datu bāzē – ar Jums nav iespējams sazināties.
Balstoties uz Sabiedrībai pieejamo informāciju par Jūsu zvānu – telefonsarunā Jūs nesniedzat korekti informāciju par zvāna celoni, kā arī neveicat pieprasījumu pārmaksātas naudas atgriešanai.
Pēc standārtas prakses, lai saņemtu pārmaksāto naudu atpakaļ Jums jāuzraksta iesniegumu (klātienē vai atsūtīt parakstīto ar elektronisko parakstu, pieliekot klāt maksājuma uzdevuma kopijas). Sabiedrība izskatīs iesniegumu un ja tiks konstatētā pārmaksa, pārmaksāta nauda tiks atgriezta.
Ja Jūs konstatējat, ka Jums ir automatiski maksājumi, tos var pārtraukt, griežoties sava bankā kā bankas klients (jo līgums par rēķinu automatisko apmaksu Jums ir noslēgts ar Banku, nevis ar Sabiedrību un Sabiedrībai (kā naudas saņemējam) ar to nav nekāda sakara.
Cerot uz veiksmīgu situācijas risinājumu,
Ar cieņu,
Jūsu NETVISION
Uzņēmuma Netvision lācis pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
Kas attiecas uz pakalpojumu neizmantošanu, tad tas nav būtiski - galvenais ir LĪGUMS. Ja līgums ir lauzts, tad šo naudu var atgūt. Ja līguma darbība turpinās, tad pierādīt, ka neizmantoji viņu pakalpojumus būs ļoti sarežģīti. Pievienotais PDF fails satur tavus sensitīvos datus, tāpēc tā publicēšana ir, mazākais, neapdomīga.
Nevar saprast...ilgu laiku notiek automātiskais maksājums,taču pamana tikai tagad.Tad jau sanāk ka daudz liekas naudas ,ja var maksāt par ta teikt tukšu gaisu.Tācu atgūt noteikti varat,ja līgums ir lauzts.Rakstiet tiem iesniegumu,ja neatgirež tad uz PTAC
Ilgu laiku notiek, jo vienkārši to nebiju pamanījusi,
Ja līgums ir lauzts - viņiem NAV NEKĀDU tiesību atteikt atgriezt naudu.
Ваша жалоба это ваши личные эмоции, так как деньги можно вернуть на основании заявления подписанное подписью либо человека кто заключал договор либо кто перечислял ошибочно деньги. Во вторых в любом интернет банке можно взять выписку за любой период, в Сведбанке это сделать легко, указав правильный интервал, если вы не умеете это сделать то не надо обвинять в этом других людей. То что вы не контролировали личные денежные средства и с вашего счёта уходили деньги - в этом вините только лично себя, ни одна компания не возвращает деньги по телефону!
Вы прежде чем оговаривать предприятие в интернете писав гадости, потратьте лучше это время на обучение как пользоваться интернет банком!