www.sudzibas.lv K Senukai Bojāta prece

K Senukai - Bojāta prece

Pasūtījām interneta veikalā spoguli kaut kad augustā, pasūtījuma nr. E01449125. Atvedām paši mājas un tas visu laiku atradās neatvērtā iepakojumā mums mājās, kur neviens vispār neiet. Nesen sarunājām meistaru, lai pieliktu spoguli, bet, kad atvērām iepakojumu, ieraudzījām, ka spogulis ir ieplīsis augšējā stūrī. Spogulis ir ar metāla rāmi apkārt un atradās iepakojumā ar polsteriem no sāniem, tātad šāds bojājums nekādi nevarēja rasties tam stāvot pie mums iepakojumā. Apskatījos viņu mājas lapā uz jautājumu "ko darīt ja konstatēti bojājumi precei" atbildē rakstīts, ka ir ieteicams preci pārbaudīt uzreiz, taču bojātu preci var pieteikt 2 gadu laikā. Sazinājos telefoniski ar klientu servisu, kur man pateica, ka jāatsūta bildes uz epastu un attiecīgā nodaļa piedāvās risinājumu. Domāju ok, viss tiks nokārtots, aizsūtīju to ko viņi prasīja. Taču saņēmu no viņiem atbildi, ka klientam esot pienākums pārbaudīt preci 14 dienu laikā, tāpēc tagad neko vairs Nepalīdzēs. Aizsūtīju viņiem atbildi, ka viņu noteikumos ir rakstīts, ka bojātu preci var pieteikt 2 gadu laikā, ka arī tas ir rakstīts patērētāju tiesību aizsardzības centra mājas lapā. Un arī to, ka pat jaunu preci var atgriezt 365 dienu laikā tie, kas ir lojalitātes programmas biedri. Uz to viņi pateica, ka nevar atgriezt, jo precei esot mehānisks bojājums, bet uz pirmo par bojājumu pieteikšanu 2 gadu laikā vispār neko neatbildēja. Man tāds iespaids, ka viņi vienkārši grib tikai kaut ko pateikt, lai atšūtu klientu un viss, nevis lai reāli atrisinātu situāciju. Atbildēju viņiem, ka tad, ja būtu pieteikuši 14 dienu laikā, vai tad viņi mainītu preci. Tas, kad piesaka, nemaina faktu, ka iegādājāmies preci, kas ir bojāta. Uz to es atbildi vispār nesaņēmu. Man iepriekš bija labs iespaids par šo veikalu, un ļoti daudz tur vienmēr iepirkos. Bet šāda attieksme tiklīdz rodas problēma, paši pat mājas lapā uzrakstījuši, ka bojātu preci var pieteikt 2 gadu laikā, ka arī pēc likuma tas tā ir noteikts un nevar izdomāt kaut kādus savus noteikumus, kas ir pretrunā ar to. Uzrakstīju pieteikumu arī ptac par šo situāciju, jo šis uzņēmums nedarbojas saskaņā ar klienta tiesībām, klientu serviss ir drausmīgs, vismaz tie, kas uz epastiem atbild. Nevar uzticēties ne tam, ko viņi paši savos buj raksta, ne arī tam, ka kāds palīdzēs bojātas preces gadījumā, tikai mēģinās izdomāt, ko pateikt, lai nav bojāta prece jāmaina.

19.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 20.12.2024

Labdien!
Paldies, ka sazinājāties ar mums. Mēs patiesi atvainojamies par neērtībām, ko radījusi bojātā prece.
Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka prece tika iegādāta augustā, un par tās mehāniskiem bojājumiem Jūs informējāt tikai 16.12.2024. Jūsu pasūtījums tika saņemts Ksenukai klientu centrā, kur Jums bija iespēja pārbaudīt preces stāvokli kopā ar izsniegšanas darbinieku, un saņemot preci, Jūs apliecinājāt, ka ar to viss ir kārtībā.
Atgādinām, ka pēc preces saņemšanas Jūs esat atbildīgs par tās pareizu transportēšanu, uzglabāšanu, uzstādīšanu un lietošanu, un uzņēmums nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preces saņemšanas.
Ņemot vērā, ka ir pagājis ilgs laiks kopš preces saņemšanas, diemžēl mēs nevaram apstiprināt Jūsu prasību par naudas atmaksu vai preces apmaiņu.

Komentāri (2)

E Elina Loreta 20.12.2024

Kā es varu apliecināt saņemot preci, ka ar to viss ir kārtībā, ja tā atrodas iepakojumā? Es varu varbūt tikai apliecināt, ka ar iepakojumu viss ir kārtībā. Un iespēju pārbaudīt preces stāvokli man neviens nepiedāvāja, ne arī pateica, ka man jāpārbauda uzreiz vai 14 dienu laikā. Ja jums ir kaut kādi šādi noteikumi, tad par to vajag arī informēt pie preces saņemšanas. Taču jūsu teiktais vienalga nemaina to, ka bojātu preci var pieteikt 2 gadu laikā. Tad lai šo jautājumu risina PTAC.

"Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/ lietu, vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajā termiņā. Garantijas termiņš nedrīkstētu būt īsāks par diviem gadiem (izņemot, ja īsākā termiņā tiek solīti citi patērētājam būtiski labumi vai kādai detaļai parasti raksturīga ātrāka nolietošanās). Garantija nevar saīsināt likumīgo prasījuma pieteikšanas termiņu.

Prasījums jāiesniedz divu mēnešu laikā no dienas, kad patērētājs atklājis neatbilstību.

Ja iegādātā prece izrādās neatbilstoša, patērētājam ir tiesības pieprasīt:

Vispirms – lai bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā novērš preces neatbilstību VAI apmaina preci, izņemot ja tas nav iespējams vai ir nesamērīgi. Jāņem vērā arī preces raksturs, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūks.

Ja neatbilstību novēršanu nepaveic saprātīgā termiņā vai neapmaina preci, neradot neērtības, patērētājam ir tiesības uz: cenas attiecīgu samazinājumu; līguma atcelšanu un naudas atmaksu (izņemot, ja neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt iespējas preci izmantot)."

E Elina Loreta 20.12.2024

ES direktīva par patērētāju tiesībām

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes