K Senukai - Piegāde
Pasūtīju flīžu piegādi, samaksāju par pasūtījumu un piegādi, bet izrādās, ka piegāde neietver piegādi, un kā man par to vajadzēja zināt, kā arī pašam ievest dzīvoklī tonnu flīžu?
Es arī nevaru piemaksāt pārcēlājiem par piegādes pakalpojumu, man ir jāatceļ pasūtījums un! Dodieties uz veikalu un pasūtiet tur, jo jūs nevarat pasūtīt preces vietnē ar piegādi!
Aizgāju uz veikalu, paņēmu pasi un teicu, lūk, es esmu un šeit ir mana pase, atceļ pasūtījumu. Uz ko viņi man Saka, ka nevar atcelt pasūtījumu veikalā un man viņiem ir jāzvana.
Pats bezjēdzīgākais tiešsaistes iepirkšanās serviss, tas ir burtiski bezjēdzīgs, kāpēc ir iespēja kaut ko pasūtīt, ja nevar samaksāt par piegādi un jāiet uz veikalu.
Un glazūra uz Kūkas, piegādes atcelšanai nepieciešamas 2 nedēļas.
Labdien!
Mums žēl dzirdēt, ka radusies neskaidrības par piegādes nosacījumiem. Ja jūs nesapratāt piegādes noteikumus, mēs iesakām sazināties ar mūsu klientu centru, kur mēs labprāt paskaidrotu visus neskaidros jautājumus.
Šobrīd Jūsu sūtījuma statuss ir "ceļā", jo esat informējis piegādes dienestu, ka pasūtījums Jums nav aktuāls. Naudas atmaksa tiks veikta tiklīdz preci saņemsim atpakaļ.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Komentāri (2)
Tādas nianses ir jāizrunā pirms piegādes.
Atkal lietuvieši.