K Senukai - Piegāde

Pasūtīju flīžu piegādi, samaksāju par pasūtījumu un piegādi, bet izrādās, ka piegāde neietver piegādi, un kā man par to vajadzēja zināt, kā arī pašam ievest dzīvoklī tonnu flīžu?
Es arī nevaru piemaksāt pārcēlājiem par piegādes pakalpojumu, man ir jāatceļ pasūtījums un! Dodieties uz veikalu un pasūtiet tur, jo jūs nevarat pasūtīt preces vietnē ar piegādi!
Aizgāju uz veikalu, paņēmu pasi un teicu, lūk, es esmu un šeit ir mana pase, atceļ pasūtījumu. Uz ko viņi man Saka, ka nevar atcelt pasūtījumu veikalā un man viņiem ir jāzvana.
Pats bezjēdzīgākais tiešsaistes iepirkšanās serviss, tas ir burtiski bezjēdzīgs, kāpēc ir iespēja kaut ko pasūtīt, ja nevar samaksāt par piegādi un jāiet uz veikalu.
Un glazūra uz Kūkas, piegādes atcelšanai nepieciešamas 2 nedēļas.

18.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 20.02.2025

Labdien!

Mums žēl dzirdēt, ka radusies neskaidrības par piegādes nosacījumiem. Ja jūs nesapratāt piegādes noteikumus, mēs iesakām sazināties ar mūsu klientu centru, kur mēs labprāt paskaidrotu visus neskaidros jautājumus.

Šobrīd Jūsu sūtījuma statuss ir "ceļā", jo esat informējis piegādes dienestu, ka pasūtījums Jums nav aktuāls. Naudas atmaksa tiks veikta tiklīdz preci saņemsim atpakaļ.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

S

Komentāri (2)

K krāslavietiss 18.02.2025

Tādas nianses ir jāizrunā pirms piegādes.

Pētergailis 18.02.2025

Atkal lietuvieši.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes