Senukai - Slikts serviss
Cilvēkiem ir jārēķinās kopš pasūtījuma veikšana as un rēķina noformēšanas apmaksai jāgaida gandrīz stunda līdz pasūtījuma saņemšanai (linolejs) , lai čeku noformētu uz personas kodu i vārdu klients tiek sūtīts no kases līdz info atkal no 8nfo līdz kasei (kas jaunajā veikalā nav mazas attālums.. Modernajā tualete nav padomāts par jebkādu āķīti kur pakārt mēteli vai somu. Iepirkšanās ļoti laika patērējoša.
Labdien, Ieva!
Pateicamies, ka esat mūsu kliente un informējāt mūs par savu iepirkšanās pieredzi.
Mēs novērtējam mūsu klientu viedokli un tas mums ir svarīgs, jo tikai tādējādi varam risināt situācijas un uzlabot procesus, lai sniegtu labāku apkalpošanu mūsu klientiem. Atvainojamies par šo situāciju un nepatīkamo pieredzi. Ļoti ceram Jūs arī turpmāk sagaidīt mūsu veikalos!
Komentāri (3)
Es saprotu, ka konkrētā sūdzība bija par to ,ka nav āķītis.
Līdz test-drive netika, jo nebija āķīša. Mājās pārbaudīs, jo gan jau ''uz sāpju rēķina'' notina kādus pāris metrus ''saimniecībai''.
Nekad neesmu sapratis, kāpēc publiskajās tualetēs nav āķīši. Trīs skrūves kokā ieskrūvēt maksā neko salīdzinājumā ar iegūto ērtību, pievienoto vērtību. Kur man likt savu vērto jaku?