Senukai - Slikts serviss
K-Senukai Jelgavas veikals izceļas ar sliktu apkalpošanas servisu. Te var just, ka apmeklētājs veikalā nav gaidīts.
Lai nopirktu noskatīto sadzīves tehniku, jāstaigā pa visu lielo tirdzniecības zāli un jāmeklē konsultants. Kad tas ir atrasts, jāizstāv rinda pie viņa, jo vairāki pircēji reizē kaut ko jautā viņam. Šķiet, tas ir vienīgo konsultantu veikalā. Kad rinda izstāvēta uz konsultantu, secinu, ka viņš neko nezina par preces specifikāciju. Bet tomēr preci nopērku. Sākas visjautrākais: kasē jāsamaksā par preci nelaipnai pārdevējai, un pēc tam pašam jābrauc pēc preces uz veikala noliktavu (aiz veikala). Apsardze, nepārbaudot auto, ielaiž teritorijā, bet izbraucot, pārbauda tik rūpīgi, it kā būtu nezin ko izdarījis. Ieskatās pat salonā, pārbauda čeku. Tik jautājums, kā apsardze var zināt, kas man bija auto, kad es iebraucu, ja neviens nepārbaudīja?
Kāpēc saņemot preci, pašam jābrauc tai pakaļ aiz veikala, lavierējot starp nokrautām precēm, sekojot nesaprotamām zīmēm? Tā vietā, lai ērti turpinātu ceļu uz priekšu un izbrauktu no veikala teritorijas, man jāapgriežas un jābrauc atpakaļ. Apgriešanās ir diezgan grūta, jo visur nokrautas preces. Kā šeit var apgriezties auto ar piekabēm?
Komentāri (1)
Ja esi cirvis,kurs pats nav noskaidrojis kas tev isti nepieciesams, tiesibas nopircis un nemaki braukt, tad citi tur nu nekadi nav vainiigi.
Un starp citu, taa ir normala prakse, civilizeta pasaule,ka pats blakus veikalam, noliktava preci savac! Ja ne, vel kads neapmierinats pardevejs tev to preci izvestu un atkal ne taa uz tevi "dievisko pirceeju" paskatitos vai kko ne taa pateiktu.
100%, ka esi no jaunas,"muuzdien apcelto" paaudzes.