AtrisinātaSenukai - Slikts serviss
Pasūtīju preci internetveikalā. Tā atnāca jau apbružātā kastē - tas nu tā.
Bet pasūtītais tvaika nosūcējs bija ar defektu - ievilkta trekna švīka pašā nosūcēja priekšā, kas vizuāli nav pieņemams jaunai precei! Tvaika nosūcējs bija ar netīriem pleķiem un ar netīriem pirkstu nospiedumiem "ne svaiga". It nepavisam kā jaunai precei būtu jāizskatās.
Zvanu uz klientu apkalpošanās centru - neviens, protams, neceļ.
Liekas ļoti dīvaini, jo, kad iepriekš - pirms veicot pasūtījumu - zvanīju viņiem, viss bija ok, laipni atbildēja. Liekas, ka viņiem jau izstrādāts saraksts ar numuriem, kuriem zvanus necelt un par kuriem jau pašiem zināms, ka izsūtījuši brāķētas preces. Atvainojos, bet tiešām tāds iespaids rodas.
Neiesaku šo internetveikalu!
Ceru un gaidu, kad varēšu sazināties ar kādu no kontaktpersonām.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Nekādā gadījumā ar nolūku netirgojam bojātas preces. Šādos gadījumos klientam ir iespējams izmantot 14 dienu atteikuma tiesības.
Ja, prece tiek saņemta ar defektu, lūgums uzreiz sūtīt informāciju e-pastā [email protected] ar situācijas aprakstu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma K Senukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
Būtu jau jauki, ja vēl pieliktu klāt tā internetveikala nosaukumu. :)
Ljoti izglitots klients.
Viena no stulbakajam gada sudziba!
Pirms nosaukuma publiceshanas bija labak!
Kopsavilkums! Jus pasutat preci, veikals jums atbid, jo zin ka gribat ko pirkt!
Talak vinji speciali jums izsuta skrapetu, netiru preci, saglabaa jusu numuru, lai pec tam vinjiem butu iespejams speciali uz jusu zvaniet neatbildet.
Cienita bella jums steidzami nepiecieshama palidziba, paranoja vai citu psihisku saslimshanu var but nepieciesams arstet.