Senukai - Slikts serviss
Pirms iepērcieties Ksenukai interneta veikalā apdomājiet vai tomēr to darīt!29.oktobrī saņēmu brāķētu preci-pannu,kuru 31.oktobrī atgriezu Ksenukai Ozols/Rīgā.Šodien ir 27.novembris,un naudu atpakaļ nēesmu saņēmusi savā norādītajā bankas kontā!Esmu gan zvanījusi klientu centram ( reizes 12-15),gan rakstījusi e-pastā vēstules (5-7)!Rezultats nekāds!
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums e pastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Iesniedzot sūdzību nez kādēļ arī pēkšņi tika rasts risinājums manam pasūtījumam!Žēl tik,ka pēc šādi manis pieņemta lēmuma!Ar cieņu Ilze Patmalniece
Komentāri (2)
Es nesen iegādājos vienu no lētākajām gāzes plītīm, kas tur ir un padomāju, ka pakot vaļā uz vietas būtu pārāk sarežģīti, pie tam vel kaste nebija deformēta. Rezultātā slēdzot viņu klāt es pamanīju, ka korpuss ir deformēts itkā ir bijis kritiens no augstuma un protams, ka es viņu nevedīšu atpakaļ, jo tas ir pārāk sarežģīti (neviens jau man neatvedīs jaunu un nepieslēgs). Sanāca beigās samierināties ar brāķētu preci.
Jus laikam ar to pannu ari pa galvu dabujat, ja jums ir laiks delj strunta pannas zvanit un rakstit 20 reizes un vel skaitit cik reizes esat zvanijusi, drizak sudziba butu jaraksta par JUMS!
Nabaga veikali, kuriem ir tadi klienti!