Senukai - Krāpšana un slikts serviss
25. aprīlī 2024. gadā pasūtīju KSenukai internetveikalā matu masku Indola. Internetveikalā bija norādīts ka pasūtījums atnāks 9. maijā 2024. gadā. Dažas dienas pēc pasūtījuma Ksenukai atsūtīja īsziņu, ka pasūtījums kavējās un būs tikai 28. maijā. Vēl pēc tam uz epastu atsūtīja vēstuli ka viņi vispār atcēla manu pasūtījumu, jo prece nav pieejama pasūtīšanai. Bet KSenukai internetveikalā joprojām šī prece ir pieejama pasūtījumam. Tas ir klientu maldināšana.
Labdien.
Ļoti novērtējam Jūs kā mūsu pastāvīgo klientu. Mēs esam interneta veikals un mūsu piedāvājuma klāsts var mainīties atkarībā no preču piegādātāja piedāvājuma. Var rasties situācijas, kad piegādātājs nav laicīgi atjaunojis produktu atlikumus, kas rezultējas situācijā, kad prece nav pieejama. Taču, protams, nepārtraukti uzlabojam gan mūsu sistēmu, gan izvērtējam mūsu piegādātājus, lai šādas situācijas, samazinātu līdz minimumam. Informācija par preces pieejamību mājas lapā ir nodota atbildīgai nodaļai.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru