www.sudzibas.lv K Senukai Krāpšana un slikts serviss

Senukai - Krāpšana un slikts serviss

25. aprīlī 2024. gadā pasūtīju KSenukai internetveikalā matu masku Indola. Internetveikalā bija norādīts ka pasūtījums atnāks 9. maijā 2024. gadā. Dažas dienas pēc pasūtījuma Ksenukai atsūtīja īsziņu, ka pasūtījums kavējās un būs tikai 28. maijā. Vēl pēc tam uz epastu atsūtīja vēstuli ka viņi vispār atcēla manu pasūtījumu, jo prece nav pieejama pasūtīšanai. Bet KSenukai internetveikalā joprojām šī prece ir pieejama pasūtījumam. Tas ir klientu maldināšana.

03.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 04.05.2024

Labdien.
Ļoti novērtējam Jūs kā mūsu pastāvīgo klientu. Mēs esam interneta veikals un mūsu piedāvājuma klāsts var mainīties atkarībā no preču piegādātāja piedāvājuma. Var rasties situācijas, kad piegādātājs nav laicīgi atjaunojis produktu atlikumus, kas rezultējas situācijā, kad prece nav pieejama. Taču, protams, nepārtraukti uzlabojam gan mūsu sistēmu, gan izvērtējam mūsu piegādātājus, lai šādas situācijas, samazinātu līdz minimumam. Informācija par preces pieejamību mājas lapā ir nodota atbildīgai nodaļai.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes