AtrisinātaSenukai - Bojajums

Pasūtīju nojumi 24.04.2019, Ksenukai internetveikalā, pēc 3dienām darba laikā zvana kurjers un saka, ka pēc 10min būs un atvedīs pasūtīto nojumi, labi sarunājam lai noliek pie sētas, pēc darba verot vaļā kasti izrādās nav 4. Izmēra sešu kāju, labi sutam atpakalj un tad atsūta otro nojumi kur atkal nav 4. Izmera sešu kaju, un neticesiet trešajā pasūtīšanas reize nebija atkal 4. Izmera sešu kāju un arī 1. Izmera sešu kāju nebija. Šis izniekotais laiks - tikšanās ar kurjeriem, sarakstīšanās caur epastu, cenšanas uzbūvēt nojumi un pasākuma izbojāšanu ir ļoti nokaitinājis, neiesaku vispar kaut ko sūtīt caur internetveikalu ksenukai.

16.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 16.05.2019

Labdien,
Diemžēl, dažreiz var gadīties situācijas, kad precēm ir nepilnas komplektācijas, tādēļ, nosūtījām Jums jaunas preces.
Diemžēl, šajā gadījumā tās tika konstatētas kā brāķi, tādēļ atmaksājām Jums naudu atpakaļ par pasūtījumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 17.09.2019

Uzņēmuma AS Kesko Senukai Latvia pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes