AtrisinātaKsenukai.lv - Slikts serviss
Iegādājos virtuves izlietni halmar sink stema white (pasūtījums e00113733) un man atsūtīja braķētu izlietni. Mājaslapā Caurumi atrodas pa kreisi, bet man atsūtīja ar Caurumiem centrā.
Taja pašā dienā (29.04.2020) uzrakstīju par šo negadījumu un man atbildēja:
"Labdien, paldies, ka sazinājāties ar mums.
Informācija tiks nodota attiecīgajam servisam. "
Kopš ta laika ar mani neviens nesazinājās. Klusums. Vakar uzrakstīju atkartoti, bet atbildes nav.
Slikta klientu apkalpošana.
Šodien biju Rēzeknes "K SENUKAI" veikalā, jo elektronisko atbildi es joprojam nesaņemu.
Preču atgriešanas nodaļā es iesniedzu aizpildīto atteikuma veidlapu, bet man pateica, ka internetāpirkto preci nepieņems!
Atteikuma veidlapā, kura tika nosūtīta man uz e-pastu izlietnes pirkšānas laikā, ir teikts:
"Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ar nepārprotamu paziņojumu ir jāinformē Pārdevējs UAB Kesko Senukai Digital par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma, nosūtot paziņojumu uz [slēpt]@ksenukai.lv vai IESNEDZOT TO JEBKURĀ K SENUKAI vai K-rauta veikalā...".
UN KO MAN DARĪT?
Ja veikals ar mani nesazināsies tuvakajā laikā es rakstīšu uz Patērētāju tiesību aizsardzību centru. Citu variantu es neredzu.
11.05.2020 man tika atsūtīta jauna preces atgriešanas veidlapa. Tajā pašā dienā izlietni es atgriezu izlietni KSENUKAI Rēzeknes filiāle. Šoreiz preci pieņēma.
Šodien ir 26.05.2020 BET NAUDU ES JOPROJAM NESAŅĒMU!
Neviena zvana! Uz e-pastu neatbild!
Ja negribat izbeigt šo lietu miera ceļā es varu uzrakstīt iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centram. Man viss ir nobildēts, savu taisnību es varēšu pierādīt.
Šodien. 28.05.2020 es saņēmu naudu kontā.
Tika atmaksāta nauda gan par izlietni, gan piegādi.
Pievienot komentāru