AtrisinātaKsenukai.lv - Ļoti slikts serviss
Pasūtīju būvmateriālus izmantojot k-senukai interneta veikala veikalu. Pasūtīju tikai tos materiālus, kas bija uz doto brīdi "Pieejami".
Par piegādi samaksāju 25EUR.
Pēc pāris dienām man zvana kautkāds gudrītis no viņu info līnijas un saka, ka pasūtītās osb plāksnes nav pieejamas, es šiem saku, ka mājaslapā bija uzrādīts,ka viss ir pieejams, atcirta, ka nav tomēr.
Tad es šiem saku, ka labi, tad piemeklējiet kādu alternatīvu, man tik ļoti neuztrauc, ja kāds cits variants būs dārgāks, un materiālam mazliet atšķirsies izmēri.
Man šis "Speciālists" uzreiz informē, ka diemžēl to sarunas laikā nevar veikt, ka piegādās tikai to , kas ir pieejams.
Es protams, ka sāku smieties uz šiem prasu, ko tad man darīt?
Speciālists - pasūtiet caur interneta veikalu, tur uzrādīs kas ir pieejams un kas nav.
Es - bet es jau biju pasūtījis caur interneta veikalu :D un tagad Jūs sakiet ka tur viss ir kārtībā.
Speciālists - ... (klusē).
Es - tātad man tagad būs jāsamaksā 25 EUR ar kapeikām par būmateriālu piegādi bez tām plāksnēm, kuras man atsevišķi atkal ir jāpasūta Jūsu interneta veikalā un atkal būs jāmaksā VĒL 25 EUR par piegādi?
Speciālists - Jā!
Es visu pasūtījumu atcēlu.
Ja kāds šito no Jūsu pārstāvjiem lasa, nemaz nemēģiniet attaisnoties, tā nav pirmā reize un tas pats notiek ar Jūsu pārraudzībā esošo 1a.lv interneta veikalu.
Kaut kāds murgs!
Atvainojos tiem, kas uzreiz piekasīsies par pareizrakstību.
Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Nekādā gadījumā nemaldinām klientus! Par preces neesamību informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma kSenukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma kSenukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
Par to pieejamību vai nepieejamību vairs nebrīnos. Ir gadījies saskārties ar situāciju ,ka interneta veikalā uzrādās, ka prece ir pieejama, ka nav pat gaidīšanas laiks utt., veicu pasūtījumu, pāris dienas man nedod ziņu.. zvanu pats, un atklājās, ka prece nav uz vietas, pat arī nebūtu jāgaida, jo pati prece vairs netikšot tirgota, izņemta no sortimenta. Bet kā es kā klients to varu zināt, ja laicīgi plānoju, ko es pērku un kāpēc es to pērku tieši tagad, rēķinoties ar to, kas norādīts pie nopērkamās preces. Smieklīgi sanāk, kad cenšās pierunāt, lai nepieprasu skaitīt naudu atpakaļ, bet sāk piedāvāt pavisam neloģiskas preces, kuras man pilnīgi nav vajadzīgas.
Tas tamdēļ,ka praktiski nevienam mūsu intenetveikalam nekādu noliktavu nemaz nav.tiek savākti pasūtījumi,un tad viss tiek atvests no Lietuvas vai Polijas.Piem 220.lv visu saņem no veikala Pigu Lietuvā.Būtībā tas ir Lietuvas internetveikals.Līdzīgi ir arī ar citiem Iveikaliem šeit.
Tā vairs sen nav nekāda Amerikas atklāšana. Jā daudziem nav pat noliktavu, preci netur uz vietas, mazāks darba spēks nepieciešams, viss notiek caur ražotājiem, piegādātājiem, kurjeriem, pastiem utt..
Bet.. tas jau nemaina fakta būtību ,ka būtu jāseko līdzi tai izvietotajai informācijai! Veikalā tu ieej, to ko redzi, to tu pērc. Tur ir identiski, tu redzi, tu pērc.. tas nemaina faktu,ka kaut kas tur kādam vēl jāpasūta vai kaut kas jāgaida.. jo tu rēķinies ar to preci ,ka tā būs pieejama, ja reiz tā tiek norādīts.
Lietuva, Polija, Igaunija.. Kaut Mazpisānos tās noliktavas, bet tā ir un paliek interneta veikala problēma ,ka laicīgi nespēj ar piegādātājiem, ražotājiem vienoties un komunicēt. Man kā pircējam tas patiesībā pilnīgi un galīgi neineteresē (hihihi).
Nav atrisināta un arī nebūs