Ksenukai internetveikals - Bēdīgā pieredze
Vēlos padalīties ar slikto pieredzi par internetveikalu Ksenukai. Un šeit vēlos uzsvērt tieši, internetveikals, nevis veikals Ksenukai kā tāds.
Ja īsumā, tad esmu ļoti neapmierināta ar visu servisu kopumā, sākot no pasūtījuma brīža līdz piegādes brīdim. Esmu vīlusies, dusmīga, pat nevaru izteikt kādas emocijas mani pārpilda un pārpildīja pa visu šo laiku, kamēr notika viss process, bet par visu pēc kārtas...
Tā kā esmu mūsdienīgs cilvēks un ne jau pirmo reizi izmantoju iepirkšanos un pasūtīšanu no interneta (no dažādiem internetveikaliem), tad arī šoreiz nolēmu, ka pasūtījumu veikšu caur Ksenukai internetveikalu, kuru tik ļoti reklamē, un ka tas ir ātri, ērti un izdevīgi.
Pirmais mīnuss ar ko saskāros, ka preču sortiments ir ļoti mazs, taču izvēlējos no tā, kas bija pieejams, jo sūtīju smagas un liela apjoma preces remontam, kam nepieciešams kravas transportlīdzeklis, lai veiktu piegādi.
Pirms veicu pasūtījumu, iepazinos arī ar piegādes nosacījumiem, ka piegāde var tikt veikta 1-3 darba dienu laikā, kā arī to, ka pasūtījums var tikt dalīts vairākās piegādēs. Neko sliktu nedomājot, saliku preces grozā, veicu apmaksu par precēm un piegādi (diemžēl nevarēju izmantot divu kurjeru izkraušanas pakalpojumu, jo tas manā reģionā nebij pieejams, bet tas nekas) un gaidīju. Pasūtījumu veicu 3.07.2024.
Te jau sākās nākamais mīnuss (kas priekšā vēl būs daudz), pasūtījumu sadalīja 3 piegādēs, lielākais pasūtījuma apjoms bija paredzēts uz 5.07, otrs uz 8.07 un pēdējais uz 22.07. Es protams, saprotu, ka var būt dažas dienas ilgāk, par cik adresāts ir reģions nevis pilsēta, bet ne jau ar tik lielu datumu intervālu. Tas protams mani apbēdināja, jo atcelt pasūtījumu nevar pa daļām (kas ir slikti), bet tikai visu kopā, bet sazinoties pa telefonu un uzrakstot e-pastu, darbinieki atcēla trešo vēlo piegādi. Kas bija jauki no viņu puses.
Pirms piegāde ieradās, man atnāca ziņojums, ka kaut kādas preces trūkst un tika izņemta no pasūtījuma (naudiņu protams atgrieza, un ātri). Nedaudz sabēdājos, bet nodomāju, nu labi, gadās visādi.
Pirmā piegāde ieradās laicīgi (5.07), bet atkal vilšanās, pasūtījumā iztrūka profili un reģipša loksnes (kas ir masīva prece, lai pārvadātu ar vieglo transportlīdzekli), pie tam bez brīdinājuma. Sazinājos atkal ar Ksenukai internetveikalu, lai precizētu, varbūt pārliktas preces uz otro piegādes datumu. Taču gandrīz dienas garumā, gaidīju informāciju, būs vai nebūs, sākumā rakstīja, ka būs, tad ka nebūs... un tā vairākas reizes... (jā, ja kas saziņa notika, gan telefoniski, gan rakstiski e-pastā). Tas bija stress...
Galā atnāca informācija, ka reģipša loksnes nebūs, par ko naudu arī protams atgrieza.
Pienāca otrā piegādes reize 8.07, kur atveda pēdējās preces, bet gaidītie profili joprojām nebija... tas jau bija viens sarūgtinājums, un otrs bija tas, ka pasūtījumā bija flīzes, kas bija sabojātas.
Tālāk atkal notiek saziņa ar Ksenukai internetveikalu, gandrīz dienas garumā un nav skaidrības ne par profiliem, ne par sabojātajām flīzēm...
Pēc dienas... Ir atnākusi atbilde, ka tik ātri nevar piegādāt jaunas flīzes (proti jau esošajā dienā uz saziņas brīdi), bet tikai vēl pēc trim dienām, kas diemžēl man ir par vēlu, jo remontdarbi norit pilnā sparā un strādniekam dīkstāvi maksāt neietilpa manos plānos. Kā otru opciju piedāvāja atgriezt naudu, pie kā diemžēl nācās palikt, jo nav fakts, ka nākošā piegāde būs veiksmīga un visas flīzes būs veselas. Protams, gribēju atgriezt saplīsušās, taču diemžēl, tām nebrauca pakaļ, atlika domāt kur utilizēt. Beidzot pēdējā piegāde - piegādāja pēdējo lietu no saraksta - profilus. Tur viss ok.
Par visām nepiegādātajām precēm, tai skaitā bojātajām flīzēm naudiņu atgrieza un ļoti ātri.
Rezumē par Ksenukai internetveikalu, ļoti nesakārtota iekšējā darba vide (darba haoss), iespējams arī sistēma nav līdz galam pārdomāta. Internetveikalam mīnuss, ka nav iespējams atcelt pasūtījumu pa daļām, kādas ir sadalītas pa piegādēm, tikai visu uzreiz (līdz noteiktam statusa brīdim), taču ir opcija to izdarīt telefoniski un e-pastiski. Slikti, ka klientam nav iespējas redzēt piegādes sadalījumu (proti kādas preces un kādos piegādes termiņos tiks veiktas) pirms apmaksas veikšanas nevis pēc. Preču sortimenta trūkums, kā arī tas, ka internetveikalā uzrādās acīmredzot nepatiesa informācija par preču pieejamību, jo manis izvēlētās preces bija pieejamas uz pasūtīšanas brīdi, bet vēlāk atkal nebija. Ilga problēmu risināšana. Rodas iespaids, ka darbinieku daudz, katrs kaut ko izdara, bet ne līdz galam, kāds kaut ko zin, kāds nezin, kāds kaut ko redz savā datorā (sistēmā), kāds neredz, utt... proti, gala rezultātā sanāk, ka es kā klients vispār neko nezinu, jo pat paši darbinieki neko nezin (protams, viņi to neteiks, darba ētika).
Pirmo reizi sūtīju un tāda vilšanās... un visdrīzāk arī pēdējo... Grūti pat pateikt, kādas emocijas jau ir tagad, sākumā bija dusmas, bet tagad... skumji...
Nobeigumā...
Kā teicienā: " ja vēlies, lai būtu izdarīts kā nākas, tad jādara pašam! "
Novēlējums Ksenukai internetveikalam - izvērtējiet, pilnveidojaties un labojaties!
Precizējums, nevis kurjeru, bet krāvēju pakalpojums nebija pieejams
Labdien.
Ksenukai e veikalā iegādājoties preces tās tiek pasūtītas pie dažādiem piegādātājiem, tāpēc mēdz būt situācijas, kur pasūtījums tiek sadalīti vairākās piegādēs, jo tiek sūtīts no dažādām noliktavām, jo vēlamies saviem klientiem tikai to labāko.
Var gadīties situācija, kad kāds no piegādātājiem nav laicīgi atjaunojis produktu atlikumus, kas rezultējas situācijā, kad prece nav pieejama. Taču, protams, nepārtraukti uzlabojam gan mūsu sistēmu, gan izvērtējam mūsu piegādātājus, lai situācijas, kad pasūtītais produkts nav pieejama, samazinātu līdz minimumam. Ceram uz sadarbību ar Jums arī turpmāk un atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru