K Senukai - slikts serviss
K senukai apkalpošanas serviss ir katostrofāli zems (turpinājums 8.08. Sūdzībai) un tā ir klaja ņirgāšanās par saviem klientiem. Tikai pēc 8.08. Sūdzības portālā tika veikts zvans un prece tika piegādāta, bet arī ne solītajā dienā, bet dienu vēlāk. Un, kad sākām uzstādīt lapeni, izrādās, ka atvesta ir tikai daļa, kā rezultātā atkal esam muļķa lomā. Mums lapene bija nepieciešama no 1. Augusta, tikai tādēļ to iegādājāmies un par to tikai veikta priekšapmaksa pilnā apmērā. Šodien ir 25. Augusts un joprojām esam bez savas apmaksātās preces. Pie kam tikai tagad - pēc mēneša mums sniedza informācija, ka žoga posmu 1 nevar piegādāt, tikai vairākus, jo 1 lokās. Saņemot lapeni (tikai daļu) , pavadzīme netika piegādāta. Telefoniski speciāliste skaidroja, ka pavadzīme esot nosūtīta e-pastā. Tie esot sūtīti vairāki. Atradām tos spam, bet pievienotie pielikumi nav atverami, ir tikai balts kvadrātiņš ar ierakstu – šim failam nav piekļuves. Piezīmēšu - mums ir kvalitatīvs gmail un visi epasti pienāk 100%. Par visu šo nejēdzību mums apsolīja kompensāciju. Saņēmām – tas ir atlaižu kupons 5 eur vērtībā nākamajam pirkumam, pie kam ar ierobežotu termiņu. Lielāku ņirgāšanos par klientu dzīvē neesam redzējuši. Un solītā naudas atgriešana par nepiegādāto žoga posmu arī vēl nav saņemta. Piezīmēšu – mūsu kopējā pirkuma vērtība bija virs 800 eur. Mēs pieprasām trūkstošo lapenes daļu piegādāt un uzstādīt mūsu īpašumā (adresi jautāt personīgi) pirmdien, 26. Augustā (un ne dienu vēlāk) un uzstādīšanu mēs pieņemsim kā kompensāciju par šo totālo nejēdzību. K senukai ir tikai naudas mašīna ar nulles apkalpošanas servisu. Mēs redzam, ka ir daudzi šī uzņēmuma klienti, kas ir gatavi apvienoties un kopīgi izveidot publisku stāstu par šo uzņēmumu, ar video fiksācijām, zvanu ierakstiem. Un tas tiks nodots ļoti plašam sociālo tīklu sekotāju lokam. Mēs gaidām pirmdien 26. Augustā lapenes trūkstošo daļu piegādi un uzstādīšanu mūsu īpašumā. (limbažu novads)
Labdien, Sandra!
Paldies, ka atkārtoti dalījāties iepirkšanās pieredzē lai arī tā nebija pozitīva.
Atkārtoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām, ka pasūtījums netika saņemts plānotajā datumā.
Saistībā par žoga elementu, gan telefoniski, gan e pastā kas tika norādīts veicot pasūtījumu tika izskaidrots, kāpēc 1 gb., šāda veida preci nevaram piegādāt uz adresi. Palūdzām Jums atsūtīt konta numuru, lai mēs varētu atmaksāt naudu, jo par pasūtījumu apmaksa tika veikta veikalā ar bankas karti. Naudas atmaksa par nesaņemto preci tika atmaksāta 23.08.2024, pēc konta numura saņemšanas.
Faktūrrēķinus pēc pasūtījuma saņemšanas visiem klientiem izsūtam vienādā formātā uz e pastu kas tiek norādīts veicot pasūtījumu.
Sazinājāmies ar Jums telefoniski 18.08.2024 un vēlējāmies noskaidrot vai saņēmāt preci pilnā komplektācijā. Pēc telefonsarunas informācija tika nodota noliktavai, ka preci nesaņēmāt pilnā komplektācijā. Preces trūkstošā daļa 26.08.2024 tika nodota piegādes dienestam.
Izvērtējot radušos situāciju, ka prece netika piegādāta pilnā komplektācijā Jums tika piešķirta precei atlaide 30 Eur vērtībā. Naudas atmaksa tiks veikta 4 dienu laikā uz norādīto bankas kontu.
Patiesi atvainojamies par radušos situāciju un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Pavadzīmi Jūsu epastos nevar atvērt un tie nāk Spam. Pasūtījums tika veikts veikalā klātienē un NEVIENS par žoga elementu pat neieminējās. Un pieprasam nodrošināt bezmaksas piegādi uz Tūju un uzstādīt. Iesakam šo nodrošināt, pretējā gadījumā info par jūsu servisu tiešām izskanēs ļoti skaļi un jau šobrīd mums raksta vairāki jūsu klienti. Nodrošiniet mūsu prasību un mēs turpināsim būt jūsu klienti.
Pievienot komentāru