K Senukai - Slikta apkalpošana
Tik drausmīgu apkalpošanu vēl nav nācies piedzīvot. Stāvējām ar mazu bērnu pie linoleju nodaļas. Stundu!
Vaicājām 5 darbiniekiem, lai pienāk. Visi tik skrienot garām uzsauca, lai gaidām īsto darbinieku. Gāja garām, jautāju, lai pienāk. Saka man, kā šim esot Rindā un lai gaidu. Sāku, ka es tajā Rindā stāvu jau stundu ar 2gadigu bērnu, uz ko saņēmu uzbraucienu, lai gaidu kaut teis stundas. Kā lūdzu?
Piegāju pie cita darbinieka jautāt vai ir vadība, lai pasauc. Arī tā man sāk stāstīt, ka viņiem tas nav jādara, ka viņi dara savu darbu... Ko? Un apkalpot klientus nav jūsu darbs?
Saka, ka esot tiesības neapkalpo, ja kāds viņiem pārmetot... Nopietni? Tā ir apkalpošana?
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai klientu servisu un dalījāties savā iepirkšanās pieredzē.
Atvainojamies par radušos situāciju un kolēģu attieksmi.
Labprāt dzirdētu ko vairāk par šo situāciju tādēļ lūdzam šo informāciju atsūtīt elektroniski uz [email protected] norādot arī veikalu kurā iepirkāties.
K Senukai komanda
Komentāri (14)
Varbūt jāpārstāj ar maziem bērniem vazāties pa veikaliem , nevis mūždien visur minēt " es gaidīju ar 2 gadīgu bērnu ", liekās ,ka tos bērnus speciāli velk līdzi uz pastu , veikaliem ,lai pēc tam pārmestu ,ka tik ilgi jāgaida ,jo es tak ar bērnu esmu , tāpēc jāapkalpo bez rindas .
Jums pašai ir bērni? Un vienmēr ir kur atstāt? Ja tā tad man prieks par jums.
Un žēl, ka bērnus vazajat. Nabadziņi. Tad gan jazelo...
Pilnīgi piekrītu,visur bāž iekšā man bērns,man vecums..un? Ja esi ieradies veikalā tad stāvi tik ilgi cik visi pārējie,pie viena bērnam iemacisi pacietibu,nevis piesist kāju un tev skries apkārt.
Paldies , ir kur atstāt ! Kā reiz es nevazāju , atšīrībā no Jums , kur tad plānojāt to linoleju bāzt ? Bērnam ratos ? Pirms nedēļas iegāju Ksenukai , likās ,ka nevienai nav kur bērnus atstāt , tā jau tauta ar iepirkuma ratiem apgrūtināti pārvietojās pa veikalu , te vēl māmiņu klubs- vārda tiešā nozīmē ,vienkārši vazājās pa veikalu un vēl visām tak jābūt apkalpotām bez rindas ,jo ar maziem bērniem .
Cilvēks varbūt atbrauca ar mašīnu ? Ne visiem ir radi bezdarbnieki lai darbadienā atstātu bērnu pieskatīt kā arī ne visi var atļauties aukli uz pāris h lai aizietu uz veikalu .. domājiet ar galvu nevis ...
Pirmkārt,Es neviena brīdī Jūs neaizskāru atšķirībā no jums. Otrkart, ja bērns tad visi pārvietojas ar ratiem tikai? Treškārt, tad neejiet uz veikalu, ja jums tik šausmīgi tracina bērni.
Un kāda jūsu suņa darīšana, kur es to linoleju būtu bazusi?
Vai tad par to vispār šis stāsts? Protat no izlasītā saprast jēgu? Varbūt derētu pamācīties, gan lasīt, gan taktiskumu.
Būsim reāli , neviens normāls cilvēks nestāvēs stundu pie linoleja , ož pēc :D Vienkārši nevajag dramatizēt un tēlot māti cietēju ...
Kaut kā nevienā komentārā nemanīju aizskarošas frāzes attiecībā uz Jums personigi , tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis. Zūd ticamība ,ka esat veselu h stāvējusi pie linoleju nodaļas , doši vien tur pat arī drukājāt šo sūdzību . :D
Izlasīju vēlreiz pēc Jūsu ieteikuma un sapratu ,ka ja es būtu veikala darbinieks un man pienāktu tāda kā Jūs un droši vien paaugstinātā tonī liktu pasaukt vadību , tad Jūs noteiktu netikstu apkalpota . Veikala darbiniekiem ir tiesības neapkalpot tādus agresīvi noskaņotus klientus kā Jūs.
Prieks par jums.
Rodas iespaids, ka tur arī stradajat
Jā , tieši linoleju nodaļā :D :D :D :D
Tā turpināt apkalpot tāda gadījumā. Malači. 👍
Autorei ir taisnība, ka gaidīšanas laiks ir nepamatoti ilgs. H vai divas veikalā nav jāgaida vienā atdjelā. Jāmin kā piemēru Rēzeknes csdd pirms 2 gadiem. Gaidi, kad autiņam papīrus sakārtos, bet redz strādā viens cilvēks, tāpēc liela rinda krājas. Kad pie kases pajautā, ko tik ilgi, tad izrādās, ka visu laiku pīpē ar teh apskates džekiem. Un, rinda tik krājas. Depo arī ntās reizes līdzīgi joki ir novēroti. Komentētājiem novēlu pa 2 vai 3 bērniem pie sāniem, tad sapratīs mammas.
Jā , padomju laikos arī bija garas rindas pēc apelsīniem :D