AtrisinātaK Senukai - Ņirgāšanās par klientiem, saistību nepilde
04.01.2021. Veicu pasūtījumu nr. E00214464 (celtn. Naža asmenīši, datora monitors un austiņas, kopējā summa 135.66 eiro) , piegādes termiņš 21. Janvāris. Divas dienas vēlāk, Dpd kurjer dienests piegādāja paku kurā bija nažu asmenīši. (Cena - 0.77 centi kuri saprotams citādi netiktu pirkti, bet tā kā piegāde (4.99) attiecās uz visu pasūtījuma apjomu, tad tie tika pievienoti pasūtījumam. Ap 11. Vai 12. Janvāri atnāca sms no kurjer dienesta, ka atlikusī pasūtījuma daļa tiks piegādāta tuvākajās divās dienās. Nedēļu vēlāk, nesagaidot to sūtījumu "tuvākajās 2 dienas", zvanīju uz kurjer dienestu skaidrot kas noticis. Atbilde visai dīvaina - no K Senukai piegādāts nepilnīgs sūtījums tāpēc piegādi veikt nevarēja. Noskaidrot ko tas nozīmē neizdevās pat zvanot uz K Senukai. 21. Janvārī, dienā līdz kurai bija jāveic piegāde, atkal atnāca sms no dpd kurjeriem, ka paka tiks piegādāta tuvākajās pāris dienās. Domāju lieki ir teikt, ka nekāda paka piegādāta netika. Pienāca 1. Februāris, tātad gandrīz mēnesis kopš pasūtījuma veikšanas zvanu uz Ksenukai. Operatore man laipni paskaidroja, ka sūtījums no Dpd ir atgriezts atpakaļ ksenukai un tā atkārtota izsūtīšana nav iespējama. Jautājot par iemesliem u. T. T. Operatore mani taisnā ceļa sūta uz dpd. Manu neizpratni par to, kāpēc dpd, ja reiz es iepirkos K Senukai, operātore vai nu nesaprot vai kategoriski ignorē. Akcentēju - ir 1. Februāris, k senukai vairs netaisās man neko sūtīt, bet es to vēl nezinu, es gaidu savu sūtījumu, tas lai, potenciālie K Senukai upuri saprastu par ko viņus uzskata šī iestāde, kas izkrāpj no jums naudu un tad aizmirst paziņot, ka sūtījumu nepiegādās. Bet naudu vini atgriež tikai pēc pieprasījuma, rakstiska. Saziņā ar K Senukai zvanu centru darbiniece spītīgi centās uzvelt vainu Dpd, rekomendē griezties tur un skaidrot, kāpēc nesaņemu pasūtījumu. Tā kā situācijā, ja preci man neizsūta K Senukai, man šķiet pagalam dīvaini griezties ar pretenzijām kurjerdienestā, jo par to, ka nesaņemšu preci informēt mani vajadzēja veikalam. Tā kā darbiniece kategoriski nespēja saprast manu jautājumu, vienkārši nometa klausuli. Sazvanot atkārtoti zvanu centru, nākamais darbinieks mani informēja, ka viņi ir tiesīgi atslēgt sarunu ar klientu, ja viņi uzskata, ka ir snieguši atbildi uz klienta jautājumu. Citiem vārdiem sakot, ja darbinieks vai darbiniece nevēlas atbildēt uz neērtiem jautājumiem, tie var aizsūtīt jūs "zvejot" aizbildinoties ar to, ka viņuprāt ir snieguši atbildi uz jautājumu
rezumējam - K Senukai veikals jūs uzskata par... Par govi, kuru var noslaukt un nebarot, paņemt naudu un nepiegādāt preci, kas pats par sevi nebūtu nekas neparasts, kam negadās, preces mēdz beigties noliktavās, bet tad K Senukai parāda "vēl dziļākas "jūtas " pret jums pametot jūs gaidot preci, kuru veikals jau Gana labu laika sprīdi zin, ka jums nepiegādās, bet neuzskata par vajadzīgu jūs par to informēt. Diezgan loģiski, kāpēc tērēt laiku un informēt kādu, nauda taču jau ir saņemta. Nezinu kā jūs lasītāj justos manā "ādā", bet es jūtos kā tepiķītis pret kuru K Senukai slauka kājas. Šobrīd esmu spiests tērēt laiku, lūgties, lai man atgriež naudu kuru par piegādi viņi var neatgriezt, jo formāli, piegāde ir notikusi, man kurjers par 4.99 ir piegādājis naža asmenīšus kuri maksā 0.77 centi.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Sazinājāmies ar Jums e pastā un informējām, ka piegādes izdevumus atmaksāsim Jums pilnā apmērā.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma K Senukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Portāla "sudzibas lv" varētu mazliet uzlabot automātisko kļūdu labotāju savā mājas lapā. Manā komentārā ir tādas kļūdas "salabotas automātiski",ka vietām mati slejas stāvus.