AtrisinātaK Senukai - Brāķēta prece
23.09.2022 devos uz K-Senukai veikalu pēc kafijas aparāta Philips, taču veikalā mani atrunāja, jo pēc darbinieka teiktā “Philips kafijas aparāti lūztot. ”pierunāja iegādāties kafijas aparātu delonghi. Kafijas aparātu iegādājos plkst 19: 19, pieslēdzot viņu ap plkst. 20: 30 tika konstatēts, ka no kafijas aparāta korpusa apakšas tek ūdens. Nākamajā dienā braucām uz veikalu ar pārliecību, ka kafijas aparātu mums samainīs, bet, kā izrādās, neviens neko nemaina. Preci paņēma it kā uz ekspertīzi, kas aizņem 14 darba dienas. No remonta es kategoriski atsakos, jo labotu brāķi, no kura apakšas tecēja ūdens, es savās mājās nevēlos, tā kā tas ir bīstami (ūdens tecēja no aparāta korpusa, kur ir vadi un citi svarīgi kafijas aparāta orgāni) . No 23.09.2022 esmu šķīrusies no savas naudas un no iegādātās preces, ir pagājušas 14 darba dienas un 20 kalendāra dienas.
Šodien 13.10.22 zvanīju uz informācijas tālruni, lai noskaidrotu, vai 14 darba dienu laikā nebija iespējams ieslēgt aparātu un pārliecināties, vai no tā netek ūdens. Telefoniski neviens neko nerisina, palūdza mani uzrakstīt e-pastu…
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai un informējāt par savu iepirkšanās pieredzi, lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Mēs labprāt uzzinātu ko vairāk par šo situāciju tādēļ lūdzam Jūs sazināties elektroniski rakstot uz [email protected]
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru