K Senukai - Apkalpošanas zemā līmenī, nespēj pilnvērtīgi sniegt atbildi
Veikalā, K SENUKAI tika iegādātas flīzes, pie flīžu iegādes tika uzrādīta klienta karte ProCenter ko bija iedevis radinieks. Persona kas formē pasūtījumu uzreiz piedāvāja mums arī šādu karti. Formējot karti izstāstīja kartes iespējas u.t.t. kad pasūtījums tika noformēts tika izsniegti divi pirkuma ordeni juri bija jāatmaksā pie kases, ko arī veicam nedaudz vēlāk dienas gaitā.
1. Veicot maksājumu abas kvītis netika apvie otas viena maksājumuma uzdevuma, bet gan atsevišķi, līdz ar to tieka zaudēta iespēja iegūt par pirkumu 1000 euro konkrēto uzkrājumu.
2. Dodoties pie pārdeva kurš noformēja mūsu pasūtījumu informējām par to ka maksājums ir veikts un vadoties pēc izsniegtas kartes ir saprotams ka 20km ir bezmaksas piegāde un ja it tālākā piegāde pēc manām domām būtu jāpiemaksā, bet nekā mums paziņo ka jāmaksā būs par pilnu km piegādi un summa būs 101euro! Nekur nebija Veikalā vai mājaslapā pieejamā informācija par piegādes izcenojumu. Zvanot uz klientu centru tika saņemta atbilde ka katrs veiklas nosaka pats izcenojumu par piegādi u.t.t.
3. Kā veikala darbinieks kurš apkalpo klientu var piedāvāt kādu no privātajiem būvniekiem kurš var piegādāt nedaudz lētāk preci?
4. Cik saprotams šī ProCenter karte ir pieejama tikai Juridiskām personām, jeb visiem pēc kārtas?
5. Kādēļ viss pasūtījums netika apvienots viena maksājumā?
6. Kad tik pacelts jautājums par piegādi pēkšņi piegādes cena no 101 euro nokritās uz 47 euro kādēļ šāda pēkšņa atlaide par 53 euro?
7. Piegādājot flīzes uz konkrēto adresi sagādniekam no Veikalā vai privātā persona tika konstatēts viena iepakojuma bojājums kopā 15 flīzes ar nodauzītiem sāniem un viena ieplīsusi flīzes vienā cita iepakojumā. Piegādātājs teica ka piefiksēs konstatēto un nodos Veikalā info un lai šī paka bojāta paliek pie Jums. Sazinoties atkal ar info centru toka saņemta informācija ka šis bojātas flīzes visas bija jāpaņem personai kura piegādāja preci hn jānogādā Veikalā un jāatved jaunas vietā, bet krava tika izkārauta un kurjers devās prom.
8. Vai operatori kuri apkalpo klientus saņemot zvanus uz info numuru ir spējīgi atbildēt uz visiem klientu jautājumiem, jeb ir tikai viena veida formula pēc kuras tiek sniegtas atbildes?
9. Kā mums rīkoties ar šiem sadalītājiem maksājumiem kurus varēja apvienot vienā maksājuma lai summa būtu 1000 euro un klients tiktu pie nopelnītās uzkrātās naudas vai vēl sazinkam tur vēl?
Pievienot komentāru