Itella - Slikts serviss
Nedēļām ilgi sūtījumi atrodas pie viņiem šķirošanas procesā. Tie sūtījumi, kas nonāca vēlāk pie viņiem, tika piegādāti ātrāk. Pat nemēģina atrast sūtījumu, lai pati varu to saņemt viņu noliktavā. Pirms gada vispār sūtījumu aizveda citā pilsētā, bet man stāstīja ka sūtījums atrodas šķirošanā. Sazinoties ar konsultantiem tikai dzirdu: ” sūtījums šķirošanā, nekādas informācijas nav”, “ tā gadās, ka sūtījumi var kavēties. ”, pat nemēģina neko atrisināt.
Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Mēs noteikti palīdzēsim atrisināt piegādes situāciju ar Jūsu sūtījumu. Lai mēs to varētu izdarīt, lūdzu, atsūtiet savas pakas numuru, saņēmēja vārdu un piegādes adresi uz e-pastu [email protected], lai varam Jūs identificēt.
Gaidīsim Jūsu atbildi.
Pateicoties par Jūsu sapratni,
Itella Smartpost Klientu atbalsta komanda
Komentāri (3)
Neiesaku izmanto, ne venipak, ne itella.
Man nav izvēles,diemžēl. Sūtījumi nāk no Vācijas interneta veikala un Vācijas pasta, un šeit tos piegādā Itella. Jau mēģināju atrast kaut kādu veidu lai tos sūtījumus piegādā cita kompānija, lai tikai ne Itella, bet nav citu variantu
Par Itella identiska situácija. Paku diemzél nedabūsiet. Liekas, ka pakas paņem paši, manéjás saturu kádi citi suņi laimígi saņéma Ziemassvétkos. Zél tikai pašus pakas sūtītájus , kam tádu zábaku dél jáatgriez nauda, jo paka lídz Rígai nonáca. Parūpésimies, lai PTAC vai Policija šos zagļus paņem pie dziesmas. Saprastu, ja tas būtu viens sūtījums, ne 300+, un tie ir tikai tie, kas minéti šeit.