Itella - SLIKTS SERVISS
Tieši tāda pati situācija. Saskaņā ar manā epastā pieejamo informāciju, mana paciņa no Vācijas 06.07.2020 plkst. 08:37 ir ievietota piegādes transportlīdzeklī. 06.07.2020 13:32 ir ieraksts, ka "traucējošu ārēju apstākļu rezultātā saņēmēja adresē sūtījumu piegādāt nebija iespējams.
Vai kurjers nevarēja ienākt pa vārtiem un piezvanīt pie durvīm? adrese taču norādīta, biju mājās. pie tam 06.07.2020 nesaņēmu nekādu ziņu par to, ka gaidāma piegāde!? zvanīju uz itellu, lai noskaidrotu paciņas atrašanās vietu un kad varu saņemt, tur pateica, ka jāpagaida, atzvanīšot. atzvanīja gandrīz pēc stundas un pateica, ka diemžēl nevarot sazvanīt kurjeru... tākā kurjeru nevar sazvanīt, tad piegāde iespējama tikai 8.07.20. nopietni? nevienai citai piegādātāju firmai nav tik slikts serviss. nevar pat kurjeru sazvanīt.. ļoti slikti!
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Komentāri (2)
sen jau zināms, ka par itella sliktāku kompāniju grūti atrast
Man ir identiska situācija. Visu dienu atsēžu mājās pa tukšo! Ne zvans, ne ziņa par to kas un kā.