Itella - Nepiegādā uz adresi
Paka tika izsūtīta no vācu amazones ar dhl, kas latvijā automātiski pāriet uz itella. Tā vietā, lai piegādātu paku uz norādīto adresi, itella iemet 4kg paku pakomātā un it kā nosūta īsziņu uz mobilo ("it kā", jo īsziņa netika saņemta) , lai adresāts iet savākt. Manai mammai pensionārei, kam ir grūtības ar pārvietošanos, tā vietā, lai saņemtu paku mājās, ir jāmēro ceļš uz pakomātu un jāstiepj 4kg paka mājās! Tā kā īziņa netika saņemta, paka pēc dažām dienām tikai nogādāta atpakaļ itella sadales punktā. Zvanīju pa tel. , ar mokām piespiedu itella darbinieku apsolīt, ka atkārtoti piegādās uz norādīto adresi, nevis sviedīs atkal pakomātā. Pa vidu manai kritikai, ka paka jāpiegādā uz norādīto adresi, nevis pakomātu, itella darbinieks mareks labi saklausāmā vienaldzībā noteica, ka vācu dhl var nesūtīt ar viņiem (itella) , ja nav labi. Paldies, marek, par komentāru, ceru, ka itella tavus vārdus novērtē!
Komentāri (2)
Tas tiesa.
Arī ievietoja DHL.de sūtījumu man ļoti neparocīgā pakomātā.
Agrāk vismaz piegādāja uz mājām.
Esmu ļoti neapmierināts ar Itella sniegtajiem pakalpojumiem.
Pievienojos tiem, kurus neapmierina Itellas pakalpojumi. Mans sútíjums tika Vācijā apmaksāts ar piegādi uz mājām, bet es saņēmu paziņojumu, ka sūtījums nosviests pasta stacijā. Bez manas ziņas un man neērtā vietā, turklāt jātērē vēl papildus nauda par aizbraukšanu, jo pa ceļam nekādi nesanāk, man darbs citā virzienā. Par klientiem domāts netiek vispār. Tikai bizness un pagrābt naudu. FUI! Vienīagis , ko ieteica, lai gaidot 5 dienas, tad varēšot varbūt ko darīt.