Itella - Nekompetence
Vēlos izteikt pretenziju par Itella Logistic.lvdarbu. Tika gaidīts sūtījums caur Deutsche Post, kurš tālāk tiek sūtīts ar Dhl un piegādāts itella logistic.lv, bet tā kā ilgu gadu pieredze saka, labāk pārbaudīt vai kārtējo reizi nav nepierakstīts tālruņa numurs pie adreses, tāpēc 10. Decembrī uzrakstīju e-pastu itella, lai drošs, un lai ievada datos tālruņa numuru. Atbildi saņēmu 11. Decembrī no darbinieka mareka, kurš atbild, ka sūtījums vēl nav viņiem ienācis, lai sazinos, ja redzu kad tas klāt.
Tā kā sekojot visu ceļu, redzēju, ka tas ienācis "sūtījums saņemts transportēšanai. 11.12.2017 23: 50" tā nu lūk, rakstu atkal un norādu tālruņa numuru, uz kuru saņemu atbildi-customerservice.lv
an:
talavietis
12. Dez. Um 09: 05
labdien,
nosūtījām jūsu kontaktus kurjeram.
Ar cieņu |best regards
mareks
klientu apkalpošanas speciālists| customer service specialist
sia itella logistics
dominante parks, ”ciedri”,
Lv-2123 Lielvārži, Ķekavas Nov.
Tel +371 67 815 904
e-mail: [slēpt]@itella.com
visu dienu nosēžu mājās un kurjeru nesagaidu.
Jau 13. Decembrī rakstu, kur mans sūtījums?
Saņemu atbildi - ka es neesot bijis mājās un kurjeram nav bijis tālruņa numurs. Varot paku atkārtoti piegādāt 14. Decembrī.
"labdien,
jūsu sūtījumu atkārtoti varam piegādāt 14/12.
Piegādes notiek darba laikā no 09.00-17.00.
Lūdzu atsūtiet adresi kurā būsiet šajā laikā.
Zita
klientu apkalpošanas speciālists| customer service specialist "
lieki piebilst, ka atkal norādu tālruņa numuru, adresi utt. Sēžu jau trešo dienu mājās un gaidu kurjeru.
Sazinoties 14. Decembrī man tiek solīts, ka piegādās sūtījumu 15. Decembrī...
M. O.
Komentāri (1)
nav jau vairs vērts tik gari aprakstīt. pietiek ierakstīt - atkal Itella...