Itella - Ļoti slikts serviss
20.12.2019. Saņēmu pastkastē lapiņu ka man ir sūtījums no Vācijas. Jā tā pa tiešām ir. Taču no 21.12.2019. Mēģinu šo biroju sazvanīt katru dienu pa 3-5 reizēm dienā uz norādītajiem diviem tel. Nr. , taču atbildes nekādas. Neviens neceļ klausuli. Arī epastus uz norādītu meilu esmu aizsūtījusi jau vismaz trīs bet arī uz tiem nav nekādu atbilžu. Šodien ir jau 07.01.2020. Bet es vēl neesmu tikusi pie sava sūtījuma. Kā man būtu jārīkojas?
Pēc sūdzības publicēšanas apmēram 2 stundu laikā ar mani sazinājās Itella, ļoti atvainojās ka nav atbildējuši uz manu epastu (es sarunas laikā uzsvēru ka tas nebija tikai viens epasts) un ka paku varot piegādāt 09.01.2020..Novienojāmies par adresi uz kurieni piegādāt arī par telefona nr. uz kuru zvanīt.. Ļoti jauki, sapriecājos ka viss ir tik vienākrši - uzraksti sūdzību un kantoris labojas. NEKĀ... Tā ar šo firmu nenotiek. Vakar visu dienu gaidīju kurjera zvanu... Nav... Tuvojas 17.00 domāju uzzvanīšu uz kantori apjautāšos līdz cikiem ir jāgaida paka. Un atkal. Neviens man neceļ. Nu gan esmu ļoti dusmīga. Kādēļ zvanīt un solīt ka atvedīs?! Ja nav pat plānā to darīt?! Tā nevar būt ka jau no 20.12.2019. man nav nekādu iespēju saņemt savu sūtījumu?! Šī firma taču sniedz pakalpojumu?!Kādu?! - nervu bendēšanu?!
Pievienot komentāru