Itella - Ļoti slikts serviss
Itellas operatori nav pretimnākoši.
Esmu prioritārais klients.
Zvanīju ar lūgumu piegādāt paku mājās, jo slimoju un nevaru doties tālu pēc pakas, kur itella pati iedomājusies to ievietot.
Pilnīgi nekāda sapratne pret klientiem. Un tā nav vienīga reize.
Ir būts arī pie itellas auto ārpusē saņemt paku kā tika lūgts no itellas puse.
Bet, tur nedarbojās skaneris un pakas neprot darbinieks atrast. Rezultātā cilvēki nosaluši un haida stundām pie busiņa, kad itella kaut ko beidzot sāks risināt!
Cien. Klient,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ja varam palīdzēt atrisināt radušos situāciju, lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected] aprakstot radušos situāciju, un norādot Jūsu sūtījuma izsekošanas numuru, un Jūsu telefona numuru.
Paldies,
Itella Klientu atbalsta komanda
Komentāri (2)
Nav viegli atrast 1 no 50 pakām, ja visu laiku jāiet visam cauri.
Ja Tu strādā piegādes uzņēmumā, tas būtu viens no galvenajiem faktoriem, kuru jāapgūst paveikt ātri un precīzi. Protams, katrs var kļūdīties, bet pavisam neprast to izdarīt jau ir nedaudz smieklīgi.