DPD - Slikts serviss
Izsūtītājs nosūtīja manu paciņu uz nepareizu pakomātu. Sakumā vēlējāmies, lai atgriež sūtījumu viņai, bet tomēr palūdzu, ka nē, jo man tomēr būs, kas paciņu izņem tajā pilsētā. Bet 4 dienu laikā beigās - tas nebija iespējams, jo visi skapīši dēļ Sala aizsaluši, neviens nemeklēja risinājumu tik skandināja atvainojamies. Bet nevaram paciņu novirzīt. Kopumā ļoti slikts apkalpošanas serviss, biju ļoti cilvēcīga un saprotu, ka laikapstākļi var daudzko ietekmēt, bet pretī tā attieksme beigās bija liela ņirgāšanās. Tas ka man nosūta jaunu pin, nenozīmē ka to skapīti ir iespējams atvērt... Bet viņiem vienalga. Ne meklē risinājumu, ne piedāvā kompromisu, ka vien kladzina viss ko varam darīt atgriezt sūtījumu sūtītājam... Es maksāju par to, lai paciņa tiktu piegādāta ar iespēju saņemt, nevis tikai ielikta skapī. Noteikti nav vispār uzticības, un es kā klients esmu zaudēts, ja paciņa būtu bijusi lielāka vērtība, pat negribas domāt... + vēl aizsūta kodu 2 dienas pēc kārtas nevis man, bet izsūtītajai, nodot trešai personai manu privāto info, epasta saņēmu atbildi, ka tas noticis, jo bijis lūgums atgriezt sūtījumu. Es atvainojos, vai viņš tika atgriezts? Nē iedziļināšanās ne vēlme palīdzēt.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru