DPD - Slikts serviss
Norādīts sūtīšanas laiks 1-2 dienas. Sūtījums izsūtīts 02.09. , nu jau ir 07.09. , un joprojām nav saņemts. Ievadot sūtījums numuru, izlec aplama informācija, kad nevarot piekļūt teritorijai (pakomāts atrodas pie rimi, kur nav šķēršļu piekļūt) vakar zvanīju, Saka kad nebija brīva skapīšu, ievietošot šodien noteikti, bet šodien tas pats! Lūdzu pārvietot uz citu pakomātu, vai atdot pie pakomāta (kā to dara Omniva) , bet tika atteikts! Nav nekādas atbildības! Drausmīga attieksme! Darbinieks beigās nometa klausuli! Tā nav pirmā reize Dpd!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Sveicināti!
Paldies par sūtījuma numuru!
Paku Skapis Jūrmalā tiešām bija ļoti noslogots un sūtījumu ievietot kurjers nevarēja. Tomēr, informējam, ka sūtījuma piegāde ir paredzēta 09.09.2021.
Lūdzu sagaidīt informāicju no sistēmas par sūtījuma izņemšanas PIN kodu.
Paldies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Jūs ņurgājaties?!? Trešo dienu pēc kārtas nāk SMS, kad nav vietas! Piektdien no rīta vairs nebūšu Latvijā! Atdodiet manus sūtījumus, man viņi ir 2! Kur man atbraukt viņiem pakaļ?!?
Sveicināti!
Lūdzu pārbaudīt vai ir saņemts paziņojums par Jūsu sūtījumu.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Jā, pēc SMS, kad atkal nav brīva skapīša, 2 h vēlāk, pēc sešiem vakarā atnāca SMS, kad var izņemt sūtījumu. Paldies! Bet viens, otra tā arī vēl nav.
Sveicināti!
Vai Jums ir zināms arī otrs izsekošanas numurs?
Ar cieņu,
DPD
Protams
05757954894478
Rakstīju arī e-pastu, ar lūgumu ievietot abus sūtījumus (nu jau 1.) jebkurā citā vietā Jūrmalā, ja norādītajā atkal nebūs vietas, jo rīt lidoju prom, un man nepieciešams saņemt šodien, bet vēl neviens neatbildēja..
Pievienot komentāru