DPD - Slikts serviss
Tika sūtīta paciņa no Rīgas un Jelgavas pakomātu 25.02. Pagāja 3 dienas un iegāju izsekot paciņu, kur atrodas. Paciņa piegādāta uz Madonu! Zvanīju uz vani centru, teica ka nodos zinu kurjeram izņemt paciņu un nogādāt uz Jelgavu. 1.marta mana paciņa tika izņemta no pakomata. Nopriecājos ka kurjers izņēma. Zvanu uz zvani centru un saka ka ir izņemsi cilvēks Madonā nevis kurjers, jo kurjers aizmirsa izņemt mani paciņu visas tās dienas. Atradu cilvēku ka izņēma manu paciņu, sazvanījos un sieviete teica ka šo sestdien esot zvanījusi uz dpd un kurjers esot paņēmis paciņu no viņas. Uz paciņas bija noplēsa piegādes vieta tādēļ nezināja ar ko sazināties. Zvanīju atpakaļ uz dpd zvanu centru kur pacēla ļoti nepieklājīga sieviete un apgalvoja ka esmu pati vainīga, notiekti norādīju nepareizu informāciju, un ka tā nav viņas problēma ka dpd nepiegādāja mani paciņu. Jautāju ka viņu sauc vai darbinieka kodu pēc ka varu rakstīt sūdzību, bet viņa atcirta ka nesniegs nekādu informāciju un ka neesmu tiesīga rakstīt uz zvanu centra darbiniekiem sūdzību, ka varu rakstīt tikai par dpd kurjeriem. Beigu beigas klientu apkalpotajā pateica ka mūsu saruna ir beigta un viņa neturpinās šo sarunu ar mani un uzlika manu zvanu uz “hold”.
Lūdzu izskatiet kādus cilvēkus jūs pieņemiet darba vai arī atjaunojiet darbiniekiem zināšanas par Klientu apkalpošanas kultūru!
Paciņas nav un diena sabojāta dēļ neadekvāta darbinieka!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu un uzsākt lietas izskatīšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (1)
Ja jau uzlika uz hold tad jau vēl Jums gadījās pieklājīgs konsultants, man viekārši nometa telefonu.