DPD - Slikts serviss
Slikts serviss, nekompetenti zvanu operatori!
24.02.21 saņēmu izziņu par gaidāmo piegādi, tā kā īsziņā norādītajā laikā nebiju īstajā adresē, mājaslapā nomainīju piegādes datumu uz nākamo dienu.
25.02. Līdz pusdienlaikam nesaņemot īsziņu par piegādi zvanīju konsultantam, lai noskaidrotu sūtījumā statusu. Man atbildēja, ka kaut kas sistēmā nogāja greizi, šodien sūtījuma nebūs un konsultante nomainīja piegādes datumu uz nākamo dienu.
26.02. Es atkal nesaņēmu īsziņu, mājaslapā redzu, ka piegādes datums ir 25.02. !, zvanu konsultantam, atkal skaidro, kā kaut kas ir nogājis greizi un viņš pārcels uz sestdienu (lai gan sestdienās dpd nestrādā) , nodomāju, nu labi, varbūt kaut kāds izņēmums. Pajautāju, kāpēc visu laiku mani māna, puisis atbild, ka tas nav atkarīgs tikai no viņa.
27.02. , sestdiena, es, protams neko nesaņēmu.
Secinājums: dpd konsultanti, visdrīzāk nestrādā pašā dpd. Visdrīzāk dpd izmanto kaut kādu outsource zvanu apkalpošanu servisu, kura darbinieki ir slikti apmācīti un nespēj sniegt kvalitatīvu apkalpošanu.
Es gaidīju līgumu un sim kartes, kuras bija jāaizved uz citu Latvijas galu, jo tā būtu ātrāk. Es pazaudēju vairākas dienas un tagad nezinu, kā plānot savu laiku.
Sveicināti!
Pašlaik tiek tiek veikta sūtījumu identificēšana DPD termināļos un tiek veikta izmeklēšana.
Aicinām Jūs sazināties ar uzņēmumu,kur esat veidojusi pasūtījumu, lai vienotos par Jums izdevīgu saņemšanas risinājumu.
Paldies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru