DPD - Slikts serviss
Lai sazvanītu šo iestādi kā minimums ir jāgada 20min savienojums ar klientu konsultantu. Uz e-pastiem atbildes pārsvarā var saņemt pēc vienas dienas vai vēlāk, e-pasti, protams, ir ļoti formāli un, ja ir jauni jautājumi, tad visdrīzāk atbilde netiks saņemta.
Savas pakas gaidu jau trešo nedēļu, katru reizi konsultants Saka-rīt piegādās, ja nē, nākamnedēļ.
Es saprotu, ka piegādes kavējas, utt, bet vai nebūtu loģiski un pareizi, ja Rindas kārtībā tiktu piegādātas tās pakas, kur cilvēki jau gaida ilgi?
Par vienu sūtījumu ir jau samaksāts, esmu gan bez preces, gan bez naudas. Nezinu, ko darīt.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru.
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Kad tiks piegādāti sūtījumi?
Šodien saņēmu sms par citas pakas piegādi, kuras preces tika pasūtītas pagājušās nedēļas beigās.
Nu,kā tas nākas,ka preci,ko gadu jau no decembra vidus nesaņemu, bet jauno piegādāsiet?!
Pievienot komentāru