AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Divas nedēļas nevar atvest ledusskapi, uzrāda ka atrodas kaut kur pārkraušanas punktā, bet vakar izsekojot sūtījumu, parādās, ka prece tiek atgriezta uz veikalu. Neko nepaskaidro un neinformē par preces atgriešanu uz veikalu. Vairāk nevēlos izmantot dpd.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru un situācijas aprakstu uz [email protected] vai arī nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru.
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Pāris dienas atpakaļ sazvanot veikalu uzzināju, ka kurjers ir sabojājis preci, tāpēc tā tika atgriezta uz veikalu. Sūtījuma numurs 05757897828233
Labdien!
Paldies, ka esat iesūtījuši izsekošanas numuru!
Ja sūtjums ir bijis bojāts, tad turpmākā komunikācija DPD tiks veikta ar internetveikalu - apstākļu noskaidrošanai.
Par jaunas preces saņemšanu aicinam Jūs sazināties ar internetveikalu.
Lai izdevusies diena!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru