DPD - Slikts serviss
Mans pasūtījums tika nodots kurjerim 24. Novembrī, pagāja sešas dienas un es internetveikalam, kurā veicu pasūtījumu vaicāju, vai var atsūtīt sūtījuma numuru, lai varētu izsekot dpd mājaslapā. Izsekojot secināju, ka mans pasūtījums ir piegādāts Madonas viršos, kaut gan biju norādīJusi uz Madonas maximu xx. Labi, tas jau ir sīkums.. Izrādās sūtījums ir piegādāts 25. Novembrī, tagad ir 1. Decembris. Un man nav nekādas ziņas, par to, ka es varu izņemt savu sūtījumu. Zvanīju uz dpd un uz manu jautājumu atbildēja nelaipni noskaņota sieviete, kas norādīja, ka tās lietas jārisina rīt. Vienkārši ko? . Paldies, dpd, par skaisto dienu!
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūtījums sākotnēji ir reģistrēts piegādei uz Paku Bodes punktu Virši Madonā, no nosūtītāja puses.
Paku Bodes punkta sūtījumu varat saņemt arī ar pasi vai Id karti, vai arī ar saņemto PIN kodu.
Papildus lūdzam Jūs iesūtīt uz [email protected] datumu un telefona numuru no kura tika veikts telefona zvans, sarunas ieraksta analīzei.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Pievienot komentāru