DPD - Slikts serviss
Ļoti ne rekomendēju sadarboties ar Dpd Latvija bizness klientiem.
Gada laika ir radušies zaudējumi 600 eiro apmērā, tas saistīts ar to ka piegādāja preci sabojājot to un savas vainas ne atzina. Kā arī precei ar noteikto svaru pieliek kg un uzreiz tiek aprēķinātā paaugstināta pārvadājumu maksa.
Mēģinot atrisināt šos jautājumus ar menedžeri, kur sastopos no viņa puses rupju un ne korekto attiecību pret bizness klientu. No viņa teikta pie visa vienmēr ir vainīgs klients jo viņu serviss ir viss labākais.
Galīgi ne iesaku ja jums ir patstāvīgi pārvadājumi saistīties ar viņiem
dpd Latvija sirsnīgi iesaku apmācot savus menedžerus kā risināt problēmas un kontaktēties ar klientiem
Labdien!
Pateicamies par Jūsu ziņu!
Tomēr, lai varētu veikt situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru vai rēķina numuru, kur ir nepareizi aprēķinātas summas; kā arī iesūtīt telefona numuru un uzņēmuma nosaukumu, kura vārdā tika veikts zvans, lai pārbaudītu pieejamās sarunas ar kolēģi.
Gaidīsim Jūsu iesūtīto informāciju uz e-pastu [email protected].
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Pievienot komentāru