DPD - Problēmas ar preces saņemšanu
Šodien bija nepatīkama pieredze ar šo uzņēmumu. Pasūtīju elektroniku ar piegādi uz mājām. Tad nu piektdienā man atsūta sms ar piegādes laiku, kurš ir pēc dažām stundām. Secināju, ka nevaru būt tik ātri mājās un vēlējos mainīt laiku. Izrādās piegādes laiku mainīt viņi nevar. Var tikai datumu mainīt. Brīvdienās preces netiek piegādātas, tātad jāgaida vēl 3 dienas līdz saņemšu nākamo sms. Un arī tad nav iespējams saplānot laiku. Tātad jāgaida sms ar kārtējo nejauši izvēlēto laiku un jācer, ka tad varēšu būt mājās. Cik esmu saņēmis preces ar citu pārvadātāju palīdzību, nekad šādas problēmas nav bijušas. Vienmēr pirms piegādes pazvana un saskaņo mums abiem izdevīgu laiku. Saņēmu atbildu arī no pašiem DPD, ka laiku viņiem izvēlas sistēma un viņi tur neko nevarot darīt. Tātad viss tiek darīts, lai viss būtu ērtāk viņiem pašiem. Nevis, lai nāktu pretī klientam, kurš izmanto viņu pakalpojumus. Liekas, ka ja pasūtu preci, man visu dienu ir jāsēž mājās tad un jāgaida piegādi. Citējot viņus pašus "DPD - jūsu piegādes eksperti", atliek tikai jautāt, kur šajā ziņā var redzēt "ekspertus"? Ja vien tas nav domāts ar eksperti, kā padarīt dzīvi nepatīkamu. Noslēgumā secinājums tikai tāds, ka nākotnē izvairīšos no jebkādām DPD piegādēm.
Komentāri (1)
Dimitrij, ceru, ka saņēmi, jo es gaidu pusotru nedēļu, izskatās, ka nebūs...