AtrisinātaDPD - Piedzīvojumu turpinājums
Pēc nepiegādātās preces piektdien un svētiem solījumiem to piegādāt pirmdien, ņemu vēl vienu brīvdienu un jau no paša rīta zvanu klientu centram... Šoreiz sistēma nav atpazinusi manu adresi. Piegādes nebūs... Būšot rīt... Nez vai sistēma rīt atpazīs visu ko vajag?
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības! Jauna piegāde reģistrēta uz rītdienu, 09.08., un kurjers ir informēts par Jūsu piegādes adresi.
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Neviens ar mani nav mēģinājis sazināties. Ja jau es redzu šo sūdzības.lv Admina komentāru, tad jau arī mēģinājumus sazināties ar mani nepalaistu garām, ja tādi būtu. Es jau sen esmu aizmirsusi incidentu, bet atzīmēt, ka sūdzība ir atrisināta nav īsti korekti
Jā, ja jums ir pierādījumi vai argumenti, kas pierāda, ka jūsu profilā nav "vēstule no pārstāvja", jums vajadzētu tos sniegt sūdzības.lv, lai mēs varētu tos izvērtēt un pārbaudīt.
Ja jums ir jautājumi vai bažas par DPD sniegto atbildi uz jūsu sūdzību, jums vajadzētu sazināties ar DPD pārstāvjiem un skaidri paskaidrot, kas tieši jūs neapmierina un kādu risinājumu jūs vēlaties. Lai nodrošinātu, ka jūsu sūdzība tiek apstrādāta pareizi, jums vajadzētu sniegt visu nepieciešamo informāciju un pierādījumus, kas atbalsta jūsu prasību.
Kādi pierādījumi ir jāiesniedz? Manu profilu Jūs noteikti redzat, tur nekā nav. E-pasta izdruku? Nu tas nav īsti nopietni, jo vēstuli var arī izdzēst. Un kā jau teicu, biju jau aizmirsusi starpgadījumu. Man nav nekādu prasību, izņemot vienu: nerakstīt, ka sūdzība ir atrisināta, ja tas tā nav. Nu vienīgi, ja par atrisinājumu sauc piegādi DPD uzņēmumam ērtā laikā. No tēmas: man jābūt pateicīgai, ka vispār piegādāja.