AtrisinātaDPD - Paku nepiegādā, melo ka paku skapī neesot brīvas vietas
Paka izsūtīta 26.11. Jau ir 30.11. Izsekojot paku tika minēts, ka paka tiks piegādātā šodien 9: 00 pakas nav. Nākošā dienā pakas nav. Dpd Saka neesot paku skapī vietas bet tai pat laikā es došos uz šo pašu pakomātu un tas ir tukš es nosutu 4-6 paciņas m izmērs katru dienu, bet viņi man mēģina iestāstīt ka paku skapī nav brīvu nodalījumu. Kad saku lūdzu to ievietot jebkurā citā pilsētas dpd skapī - Saka tādas opcijas neesot. Arī satiekot dod bušu pie pakomāta, kurjeram mans sūtījums nav!
Nekad vairs neizmantošu dpd pakalpojumus! Noteikti neiesaku!
Neuzticama kompānija!
Omnivai ja ir šāda situācija - atnāk sms ar ziņu ka pie pakomāta stāvēs būs un izsniegs pakas līdz plkst 18: 00 par cik noslogots pakomāts.
Jautājums ko darīs dpd ziemassvētku laikā? Paliksim bez ziemassvētku dāvanām jo nav iespējam piegādāt paciņas laikus?
Labdien!
Informējam, ka divas dienas sūtījumu diemžēl neizdevās piegādāt, jo Paku Skapī nebija brīvu nodalījumu, lai sūtījumu ievietotu.
Vēlamies norādīt, ka brīdī, kad kurjers ierodas piegādāt sūtījumus, konkrētā izmēra nodalījumi var būt aizņemti, taču saņēmēji dodas sūtījumus izņemt dažādos laikos, tāpēc var būt situācija, ka vēlāk, kad dodaties nosūtīt sūtījumus, nodalījumi jau ir atbrīvojušies.
Redzam, ka 30.11. sūtījums veiksmīgi tika piegādāts.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar sūtījuma saņemšanas kavējumiem!
Ar cieņu
DPD
Labdien,
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Pameiģini ar balodi nosūtīt
Sūtu katru dienu 4-6 pakas
*
Raksta, ka nav brīvu vietu
*
Hmmmm
Pati aizpilda pakomātu un tad bļauj, ka nav kur viņai paredzēto paciņu ielikt.