DPD - Paciņa nav nosūtīta galamērķī
Izsūtīju paciņu no Latvijas uz Dāniju pati sev. Ir pagājis mēnesis, paka nav nonākusi galamērķī, pēdējais info no Vācijas izsekošanas lapā un ar uzrakstītu pretenziju + 4 zvaniem un atbildi, ka paātrinātā kartā tiek pieprasīta atbilde no Vācijas kolēģiem, vēljoprojām nekas nenotiek. Atbildes parasti dodot 1-2 darba dienu laikā - ir pagāJusi vairàk kā nedēļa un pilnīgi nekādu ziņu. Solot, ka kaste nav pazaudēta un viss ir kārtībā - diezgan muļķīga atbilde, jo skaidri un gaiši saprotams, ka viss tur nav kārtībā, ja kaste tomēr nav nonākusi galamērķī. Nesaprotu, kā var kaste būt “iesprūdusi” Vācijā un nedot pilnīgi nekādu informàciju, katrs konsultants Sola un stāsta pilnīgi kaut ko citu. Drausmīgi. Tik ilgi izmantoti tieši dpd pakalpojumi, ka šoks - nu kā var tā vazāt aiz deguna. Pēc mēneša noteikti pateiks, ka kaste tomēr nozaudēta un pēc lasītàm atsauksmēm varēšu arī ar savu kompensàciju pārsimt eiros ieskrieties.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Sveicināti!
Veicām pārbaudi un kolēģi no Klientu apkalpošanas nodaļas pašlaik skaidro precīzāku sūtījuma statusu.
Ja tuvāko darba dienu laikā nesaņemat informāciju par sūtījuma statusu vai arī tas neatjaunojas izsekošanā, tad aicinām Jūs reģistrēt oficiālu pieteikumu izmantojot DPD mājaslapu - https://www.dpd.com/lv/lv/noteikumi/pretenzijas-pieteikums/.
Pateicamies par sapratni un Jūsu pacietību!
Ar cieņu,
DPD
Labdien
Ja būtu kàrtīgi izmeklējuši lietu, tad zinātu, ka pretenzija tika pieteikta jau pirms nedēļas, tāpat kā 4reizes man tika solīts veikts steidzamu informàcijas pieprasījumu un padziļinātu izmeklēšanu. Šobrīd ir skaidrs, ka paka ir reàli pazaudēta - jautājums gan kà, ja sistēmā parādas pakas tranzîts no Vācijas - pa logu izkrita no mašīnas?
Gribètos zināt, cik padziļināti vèl var izmeklēt, ja ir nodota informàcija, ka paka ir pazudusi?
Kā pieprasīt kompensàciju par savàm mantām? Drukàt jums arī simtos eiro bankas izdrukas par pirkumu veikšanu?
Cieņa
Zane
Sveicināti!
Atkārtoti salīdzinājām informāciju ar kolēģiem un Jūsu pieteikums ir saņemts. Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies Klientu apkalpošanas nodaļas kolēģis.
Reģistrētā lieta tiks eskalēta augstākstāvošiem kolēģiem un tālākā izpēte tiks veikta atbilstoši DPD Pakalpojumu izmantošanas noteikumiem.
Ar cieņu,
DPD
Labdien,
Vēljoprojām gan nav skaidrs, cik padziļināti var izskatīt lietu?Četras reizes tika ziņots, ka lieta tiks paātrinātā un padziļinātā kārtā izskatīta - ko vēl jūs varat darīt? Vai tiešām is tik grūti sazināties ar Dānijas noliktavu ? Varbūt tur paka is nosūtīta un nav noskenēta, par cik pēdējā ziņa tika minēta trace lapā ka tā tiek transportēta.
LŪDZU ATRODIET MANU PAKU!
Gadiem esmu izmantojusi jūsu pakalpojumus, un šī brīža situācijas risināšāna ir vienkārši vilšanās. Neprofesionālas atbildes epastā un zvanos, katrs konsultants saka kaut ko citu.
Nākotnē vispār nekādas vēlmes izmantot jūsu pakalpojumus neredzu, un to pašu ieteiktu ģimenei, jo apkalpošana ir zem katras kritikas diemžēl.
Sveicināti!
Lūdzam uzgaidīt galīgo atbildi no kolēģiem. Ja radīsies papildus jautājumi, tad noteikti ar Jums sazināsimies.
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru