DPD - Nozaudēts sūtījums
Janvārī iegādājos preci, kuru pārdevējs izsūtīja, izmantojot Dpd pakalpojumu. Līdz šim brīdim sūtījumu neesmu saņēmusi. Izsekošanas lapā redzams, ka kurjers sūtījumu ir izņēmis no pakomāta. Tālāka sūtījuma kustība nav redzama. Esmu sazinājusies ar Dpd - vairāki epasti, vairāki zvani, pretenzijas pieteikums. Bet - rezultāta nekāda. Formālas atrunas - mēs skaidrosim, mēs domāsim, jautājumi par sūtījuma izskatu... Dpd neuzņemas nekādu atbildību.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Jūsu bezkaunībai un bezdarbībai nav robežu... Pasūtījuma numurs ir vairākas reizes nosaukts jūsu darbiniecēm telefona sarunās, izsūtīts situacijas risināšanas pieteikumos un pretenzijas veidlapā!
Pievienot komentāru