www.sudzibas.lv DPD Nozaudēts sūtījums

DPD - Nozaudēts sūtījums

Janvārī iegādājos preci, kuru pārdevējs izsūtīja, izmantojot Dpd pakalpojumu. Līdz šim brīdim sūtījumu neesmu saņēmusi. Izsekošanas lapā redzams, ka kurjers sūtījumu ir izņēmis no pakomāta. Tālāka sūtījuma kustība nav redzama. Esmu sazinājusies ar Dpd - vairāki epasti, vairāki zvani, pretenzijas pieteikums. Bet - rezultāta nekāda. Formālas atrunas - mēs skaidrosim, mēs domāsim, jautājumi par sūtījuma izskatu... Dpd neuzņemas nekādu atbildību.

12.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 12.02.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Ingūna Īstenā 12.02.2021

Jūsu bezkaunībai un bezdarbībai nav robežu... Pasūtījuma numurs ir vairākas reizes nosaukts jūsu darbiniecēm telefona sarunās, izsūtīts situacijas risināšanas pieteikumos un pretenzijas veidlapā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes