www.sudzibas.lv DPD Neviens neatbild

DPD - Neviens neatbild

28.03.2021. Pasūtīju kurjeru uz mājām, lai savāktu sūtījumu, ar opciju, ka atved pavadlapu. Pēc laika atnāk epasts, ka kurjers būs 29.03.2021. No 10.00 - 19.00. Atbrauc bez pavadlapas, Saka, ka neko nevar izdarīt uz ātro nevarēju nosaukt adrese kur jāsūta, jo atgriežu pirkumu no internetveikala, uz ko kurjers pateica, ka nav laiks gaidīt, lai zvanu uz info centru. Uz epastu un telefona zvaniem neatbild. Neticu, ka 24h laikā nevar atbildēt uz epastu, un sēdēt pa 20 min gaidīt uz telefona kad pacels arī nav vēlme.
Ja piedāvājāt tādu opciju, kā pavadlapu dabūt pie kurjera, tad esat tik laipni un darāt to. Man nav laiks, vēl vienu dienu sēdēt un gaidīt kurjeru, bet pirkums tuvākajās dienās jāatgriež.

30.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts ruta 30.03.2021

05757954635165

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 31.03.2021

Sveicināti!

Ziņojam, ka informācija ir nodota atbildīgajiem kolēģiem un uz šodienu 31.03.2021 ir izveidots jauns kurjera pieteikums.

Atvainojamies par sargātajam neērtībām!

Ar cieņu,
DPD

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes