www.sudzibas.lv DPD Nepieņemama attieksme pret klientu

DPD - Nepieņemama attieksme pret klientu

Sūtījums netiek piegādāts, lai gan adresāts atrodas piegādes adresē. Iemesls - neesot telefona numura. Vienojoties par sūtījuma saņemšanu birojā vismaz 3 stundas iepriekš, paka pēc tam tik meklēta vismaz 40 minūtes. Attieksme birojā zem katras kritikas, uz lūgumu kontaktēties ar kādu no vadošajiem darbiniekiem atbilde netiek sniegta. Nekompetences un zemas apkalpošanas kultūras spilgtākais paraugs, ieteiktu, ja vien iespējams, izvēlēties jebkuru citu loģistikas kompāniju.

S

Komentāri (2)

DPD Pārstāvja atbilde 18.07.2016

Labdien,
Esam veikuši Jūsu sniegto faktu un mūsu rīcībā esošās informācijas analīzi. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, vēlamies atvainoties par negatīvo pieredzi ar kādu esiet satapušies, izmantojot DPD pakalpojumu.
Ar atbildīgajiem darbiniekiem situācija ir izrunāta un nākotnē tādiem gadījumiem nevajadzētu atkārtoties.
No savas puses cenšamies darīt visu iespējamo, lai piegādes kvalitāte būtu augstā līmenī un katru šādu gadījumu, par ko tiek iesniegta informācija, reģistrējam, uzreiz informējot atbildīgos darbiniekus, lai šādas negatīvas klientu atsauksmes neatkārtotos.

Vēlreiz izsakot patiesu atvainošanos par sagādātajām neērtībām,
Jūsu DPD

L lienuxs 25.07.2016

kaut kadas muļkīpas, tikai labus varu teikt par dpd, pasi labākie kurjeri!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes