DPD - Nepieņemama attieksme pret klientu
Sūtījums netiek piegādāts, lai gan adresāts atrodas piegādes adresē. Iemesls - neesot telefona numura. Vienojoties par sūtījuma saņemšanu birojā vismaz 3 stundas iepriekš, paka pēc tam tik meklēta vismaz 40 minūtes. Attieksme birojā zem katras kritikas, uz lūgumu kontaktēties ar kādu no vadošajiem darbiniekiem atbilde netiek sniegta. Nekompetences un zemas apkalpošanas kultūras spilgtākais paraugs, ieteiktu, ja vien iespējams, izvēlēties jebkuru citu loģistikas kompāniju.
Komentāri (2)
Labdien,
Esam veikuši Jūsu sniegto faktu un mūsu rīcībā esošās informācijas analīzi. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, vēlamies atvainoties par negatīvo pieredzi ar kādu esiet satapušies, izmantojot DPD pakalpojumu.
Ar atbildīgajiem darbiniekiem situācija ir izrunāta un nākotnē tādiem gadījumiem nevajadzētu atkārtoties.
No savas puses cenšamies darīt visu iespējamo, lai piegādes kvalitāte būtu augstā līmenī un katru šādu gadījumu, par ko tiek iesniegta informācija, reģistrējam, uzreiz informējot atbildīgos darbiniekus, lai šādas negatīvas klientu atsauksmes neatkārtotos.
Vēlreiz izsakot patiesu atvainošanos par sagādātajām neērtībām,
Jūsu DPD
kaut kadas muļkīpas, tikai labus varu teikt par dpd, pasi labākie kurjeri!