DPD - Nepiegādā sūtījumus, atgriež pārdevējiem bez iemesla
Tika pasūtītas preces no veikala Cos, kā piegādātāju izvēloties Dpd. Pasūtījums veikts 19. Novembrī un izsekošana izrāda, ka bez iemesla sūtījums divas reizes tika atgriezts pārdevējam, savukārt izsekošanā melīgi ir uzrādīts, ka sūtījums ir piegādāts. Izsekošanas numurs 05258976110250
sazinoties ar pārdevēju tika saņemta šāda atbilde:
thanks for confirming that. Sadly after checking the tracking we can see that Dpd returned this back to us as the pick up point refused to take the parcel.
We're very sorry about this and have processed a full refund for you. As an apology we have also sent you a voucher for 20% discount and free shipping: ses-xqin-565a-ykn9
Dpd have sadly not listed the reason why the parcel shop refused the delivery so we do not have this information, we're sorry about this.
Ar dpd sazināties neizdodās, jo viņu mājas lapā nav iespējams norādīt pilnu adresi, no kuras tiek uzdots jautājums un tādējādi tas vinekārši tiek ignorēts. Šis ir traktējams kā noziedzīga attieksme pret klientu.
Labdien!
Informējam, ka pec veiktās parbaudes ir konstatēts,ka sūtījums nav piegādāts izvēlētajā Paku Skapī, neatbilstošu izmēru dēļ.
Internetveikals, kur esat veikusi pasūtījumu, nav ievērojis DPD noteiktos sūtījumu standartus piegādei uz Paku Skapi un tādēļ sūtījums tika atgriezts.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru