AtrisinātaDPD - Nepiegādā preci, apsolot atzvanīt neatzvana, nenosauc iemeslu kādēļ nepiegādā kravu.
Izsekošānas lapā norādīts, ka krava nogādāta terminālā 12.02.21, taču ar to viss beidzas, sazvanot ''Palīdzības servisu'' pirmajā reizē apgalvo, ka tehnisku iemeslu dēļ neesot informāciju saņēmuši kurjeri, ka paka jānogādā, apsolīja šo novērst, kā arī tika pateikts, ka paka tiks piegādāta nākamajā dienā. Nākošājā dienā, protams, nekas nenotika, sazvanot atkal palīdzības servisu, tika teikts, ka neesot iespējams noskaidrot iemeslus, kādēļ paka nav noogādāta, bet apsolīja atzvanīt, protams, ka neviens neatzvana, 3 reizi sazvanot, nespēj paskaidrot, kāpēc nav atzvanījuši, kā arī nespēj noskaidrot pat pakas atrašanās vietu, nemaz nerunājot par to, vai tiks piegādāta. Sarunājam, ka tajā pašā dienā NOTEIKTI atzvanīs, bet ,protams, ka atkal neatzvana.
4 reizi sazvanot un norādot, ka šis zvans ir jau 4 un, ka ne vienu reizi nav sniegta objektīva, paskaidrojoša informācija, turpina sniegt ''standarta '' atbildes, ka visu noskaidros un esot jāgaida.
Pieprasījums pēc sarunas ar kompetentāku personālu tiek noraidīts.
Kravu piegādāja, pēc tam, kad piedāvāju vērsties policijā, par nozagtu kravu. Ļoti žēl, ka tikai šādā veidā pieejama operatīva darbība, nevis vienkārši normāli komunicējot, kā to sākotnēji darīju.
Pievienot komentāru