DPD - Нарушение прав потребителя
При заказе товара (компьютера) в интернет магазине www.1a.lv в лизинг. По истечению двух дней товар был доставлен мне курьерской компанией "SIA DPD Latvija".Без лишних слов предложили подписать все бумаги.После просьбы перед подписью о проверке товара мне было отвечено: -Только после подписей всех договоров.Данные условия поставила компания "SIA DPD Latvija".Соответственно нарушив права потребителя.P.S.: Покупая какой либо товар, обязательно проверяйте его работоспособность и наличие всей комплектации (будь то магазин, или интернет магазин).
Komentāri (6)
Самое интересное, что курьер выглядел, как последний наркоман и на ломаном русском мог сказать только две фразы: - я всего лиш курьер. Я ничего не знаю...
Laiks tev mācīties lauztu latviešu valodu! Priecājies, ka centās krieviski! Un viņš arī ir kurjers - kādas instrukcijas viņam dotas, tādas viņš arī izpilda.
Kurjeram jāzin vizmaz 2-3 valodas, ka arī konsultāntiem un t.t.!
Kurjers (neatkarīgi kā izskatās un ko runā) nav tiesīgs Jums liegt pārbaudīt vai piegāde ir veikta atbilstoši precei- tā nav bijusi slapjumā/mitrumā un nav mehāniski sabojāta, bet kurjerdienests nevar būt atbildīgs par ierīces darbības traucējumiem!
Kurjeri neatbild par jūsu preces komplektāciju. Kurjers tikai piegādā preci no punka A->B. Viss. Nekādas priekšlaicīgas attaisīšanas netiek atļautas tieši tāpēc, lai nerodas situācija, ka tiek atvērts iepakojums un kāds izdomā- man nevajag, nepatīk, ne tā krāsa, vediet atpakaļ. Kurjeri NEAPMAKSĀ sūtījumus atpakaļ. Jums tiek atvesta prece, parakstieties par saņemšanu un tad variet skatīties- ir atbilstoša komplektācija vai nav, ir pareizā krāsa vai nav. Ja kautkas neapmierina, sazinieties ar preces tirgotāju un savas problēmas risiniet ar viņiem, tajā pašā laikā vienojoties kad un kā prece tiks nosūtīta apmaiņai vai kam tur. Kurjeram NAV jāvadā prece šurpu-turpu, tikai tāpēc, ka kāds ir iedomājies, ka kurjeram tā būtu jādara.
To Driver:
Bet kurjers IR TIEŠI atbildīgs par preci, kamēr klients to nav saņēmis un pieņēmis.
Ja transportēšanas laikā būs radušies acīmredzami mehāniski bojājumi, vai piemēram sūtījums ir bijis slapjumā... tak skaidrs ka tādu preci klients nepieņems un neparakstīs nekādu papīru un tu varēsi to likt kur gribi!
Tajā punktā par krāsām, komplektācijām un tamlīdzīgām lietām gan tev pilnīga taisnība!