DPD Latvija - Krāpšana, slikts serviss.
Pirms Ziemassvētkiem 16. decembrī nodevu paciņu SIA “DPD Latvija” Pickup punktā kurbada ielā 8, Rīgā. Saskaņā ar mājaslapā pieejamo informāciju paciņa bija jāpiegādā adresātam Vācijā 3-5 darba dienu laikā. Par sūtīšanu biju veicis priekšapmaksu un nodevu paku pickup punktā uzrādot 2d svītru kodu. Paku pieņēma, noskenēja 2d kodu un nākamajā dienā mēģinot izsekot paciņu uzrādījās, ka paciņa no pickup punkta ir saņemta. Ieejot meklētājā pēc nedēļas nebija redzama nekāda kustība, ka paciņa pat atrastos ceļā. 22.12.2018. Uzrakstīju e-pastu uz [slēpt]@dpd.lv lai noskaidrotu, kur atrodas paciņa minot visu nepieciešamo informāciju. Uz nosūtīto e-pastu saņēmu automātisko atbildi, ka atbilde tiks sniegta 2 darba dienu laikā. Atbildi neesmu saņēmis līdz šai dienai. Esmu zvanījis uz info tālruni vismaz 5 reizes. Katrā no reizēm prasa vienu un to pašu informāciju, apgalvo, ka notiek izmeklēšana un sola sazināties un sniegt informāciju tās darba dienas laikā, kurā piezvanu. Protams, nevienu reizi atbildi neesmu saņēmis. Pēdējo reizi zvanīju 23.01.2019. , kārtējo reizi sniedzu informāciju par sūtījumu, jautāju, vai šim uzņēmumam ir tāda sistēma, ignorēt klientus pret kuriem tas nav izpildījis savas saistības, bet samaksu par pakalpojumu ir saņēmis, turklāt ir pazaudējis sūtījumu. Uzņēmuma pārstāve atvainojās un solīja dienas laikā noteikti sazināties un sniegt informāciju par sūtījumu. Tie, protams, kārtējo reizi izrādījās meli.
Būtiskākais šajā stāstā nav tas, ka uzņēmumam trūka meistarība lai sniegtu pakalpojumu par kuru tika samaksāts un ko tas apņēmās sniegt, kaut gan sevi sauc par piegādes ekspertiem.
Manuprāt būtiskākais ir tas ka, brīdī, kad SIA “Dpd Latvija” nav izpildījusi savas saistības, sūtījums ir pazaudēts, tā vienkārši ignorē klientu un rullē tālāk neizrādot ne mazāko interesi par notikušo.
Vēlos vērst uzmanību, ka gan mājaslapā norādītais e-pasts, gan tālruņa numurs nav domāts klientu problēmu risināšanai, tāpēc izvēloties kurjeru, neiesaku izvēlēties SIA “Dpd Latvija”, jo gadījumā, ja kas atgadīsies ar jūsu sūtījumu, pakalpojuma sniedzējam būs vienalga.
Komentāri (2)
.
Es vēlos saņemt savas divas paciņas viena tika izsūtīta 16decembrī, otra paciņa tika izsūtīta 17janvāri, jūs solat, bet nekas netiek veikts mūsu labā. Vai tiešām esat, griņš, dpd Latvija. Jums ir lielas problēmas jūsu mājas lapā, pieveršat uzmanību tanī, kad visu aizpilda, atnāk izziņa ar šešiem cipariem. Bet jums zvanot atbilde jūsu kad jābūt 14cipariem. Tad kur lai mēs to ņemam. Kas notiek risiniet problēmas savas, un atgriežat paciņas, netaisamies jums dāvināt.