AtrisinātaDPD - DPD pazaudē (lasi nozog) paku
Pārdevu jaunu kosmētikas preci Andelemandelē un sūtīju ar Dpd pakomātu.
Dpd lapā atradu ka ir pieņemšanas punkts cirkle k krasta iela pie lido. Tur arī piektdien 5tajā marta 2021 vakarā nodevu savu paciņu lai tas brauc ceļā pie pircēja.
Sestdien un svētdien kā pienākas novēroju tracking Dpd weblapā, kur status bija "sūtījums pieņemts pickup punktā" un nemainījās līdz pirmdienas rītam.
Pirmdien 8 martā, 2021 no rīta zvanījām Dpd, kur saņēmām informāciju, ka paciņa tika jau paņemta piektdien no pickup punkta, būs drīz piegādāta saņēmējam.
Otrdien, weblapā nekas nemainījās. Saņēmējs nesaņēma paku. Zvanam atkal dpd. Atbilde - paka tika saņemta no pikup punkta pirmdien tikai, trekingu atjaunos, kad būs noliktavā.
Trešdien nekas nemainās. Zvanam atkal. Dpd darbinieks Saka - "tūlīt pārbaudīšu... Nav skaidrs kas noticis ar jūsu paku tūlīt noskaidrošu un pārzvanīšu. " pēc pāris stundām neviens nav pārzvanījis. Zvanam paši nu atkal. Cits Dpd darbinieks Saka - "redzu, ka it atvērts jautājums par paku, bet nevaru neko jums pateikt par jūsu paku" uz jebkuru jautājumu - nevaru atbildēt jums.
Tātad, cienījamie Dpd darbinieki un pārstāvji. Atbildiet lūdzu, kā nākas ka uzticēšot jums manu īpašumu un reputāciju, jūs pazaudējat vai nozogat manu īpašumu un nevarat dot kārtīgu atbildi?
Lūdzu steidzīgi atrast manu paku un atvest to saņēmējām.
Nākamais solis būs Ptac. Un redzot cik cilvēku raksta par līdzīgiem gadījumiem, domāju gan sabiedrisks, gan individuāls case būs.
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūtījums ir identificēts un Jums ir nosūtīts e-pasts.
Lūdzu pārbaudīt un sniegt atbildi.
Atvainojamies, ja ir sagādātas neērtības un piegādes kavējumi!
Ar cieņu,
DPD
Paldies DPD par atrisinātu problēmu. Paka tika atrasta un pēc vēl dažam dienam tika atvesta saņēmējām.
Prece netika bojāta.
Esmu ļoti apmierināta.
Pievienot komentāru